וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי: איטליה עולה בלהבות

26.8.2010 / 9:40

יצרנית מכוניות ה'על' מנסה לאבחן מדוע שש מדגם ה-458 איטליה עלו באש באופן מסתורי. פרארי: "אולי יהיה ריקול"

מכונית ה'על' פרארי 458 איטליה נמצאת במרכזה של חקירה בטיחותית שמנהלת פרארי בימים אלה. בעקבות פרסומים באינטרנט של תמונות בהן נקלטה ה-458 איטליה עולה בלהבות ונשרפת כליל, מנסה כעת היצרנית להבין אם מדובר במקרים בודדים או שמא התגנבה תקלה סדרתית למכונית. עד עתה, לא דווחו ברחבי העולם מקרי מוות המיוחסים לפרשה המשונה הזאת.

בימים האחרונים עלו ברשת האינטרנט מספר תמונות מהעולם בהן נראית ה-458 לאחר שנפגעה, ואלה הגיעו לידיעת פרארי. עד אמש (רביעי) נמנעה היצרנית מלהגיב רשמית לנושא מכיוון שלא ידעה מהי הכמות המדוייקת של המכוניות השרופות. אולם לפי דיווחים אחרונים, מדובר בלפחות שישה מקרים נפרדים. ואם לוקחים בחשבון שהמכונית לא מיוצרת בכמות מסיבית, זו בהחלט סיבה לדאגה.

דובר פרארי סיפר לכלי התקשורת באיטליה שייתכן והיצרנית תאלץ לזמן את הבעלים במסגרת ריקול מסודר, שעה שעל רקע האבחנות נמשכות החקירות למציאת התקלה. "אני לא יכול להרחיב מעבר למה שמותר לי. אבל אני יכול לספר שבכירי החברה נועדים ומתייעצים אם השריפות נובעות מאיזשהו גורם חיצוני כמו טעות נהג ולאו דווקא כשל מכני במנוע".

עוד בעניין ה-458 איטליה, לאחרונה נפוצו גם תמונות של מספר מכוניות שהיו מעורבות בתאונות, בינהן אחת ממש בסמוך למפעל החברה במארנלו ובה נכנס הנהג בעמוד חשמל. מקרה נוסף נרשם בארה"ב ואחד בצ'כיה כאשר הרכב היה בידי בעליו שש שעות בלבד בהן גמא 200 ק"מ. כאן, סביר להניח שהבעייה אינה במכונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully