וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארג'ר לכחולי המדים

26.8.2010 / 16:29

דודג' חשפה את הצ'ארג'ר המשטרתית של אגף התנועה האמריקני. מי יעז לאתגר מנוע V8 שמשחרר 370 כ"ס עם צ'אקלאקה על הראש?

שימו לב מה מקבל שוטר מאגף התנועה בארה"ב במסגרת שירותו. המכונית בתמונה היא דודג' צ'ארג'ר פרסיוט (Pursuit), וכפי שנגזר משמה בטח הבנתם שהיא נתפרה למרדפי מכוניות מסחררים אחרי עבריינים נמלטים. אם פעם חשבנו שהשברולט קאפריס המיתולוגית שבליבה מנוע של קורבט היא מכונית משטרתית מאיימת, מה נגיד על הצ'ארג'ר האגרסיבית שחמושה במנוע HEMI מודרני?

הצ'ארג'ר אכן נוסעת בדיוק כמו שהיא נראית. מאחרי הפרצוף הזדוני הזה מסתתר מנוע בנזין בנפח 5.7 ל' שמפיק 370 כ"ס ושולח 54.6 קג"מ לגלגלים האחוריים בחיבור לתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים. נוסף לזה, ישנו דגם בעל מנוע מוקטן - 3.6 ל' בעל שישה צילינדרים, שיציע את שירותיו לשוטרי העיירות הקטנות בעלות מופחתת. חגיגה לשריף המקומי.

שורת התוספות הטכנולוגיות במכונית חיוניות לאוכפי החוק. יחד עם מערכת הנעה משופרת גם סט המתלים עודכן וחוזק על פני הדגם הסדרתי. צמיגי הסופר-גריפ של המכונית (גודייר איגל F1) עוטפים חישוקים בקוטר 18 אינטש מתרכובת קלה כדי לשמור על משקל נמוך וחדות ההיגוי. בקרת היציבות מצויידת בשני בקרים סלקטיבים כדי לאפשר יכולת תמרון משתנה בהתאם לאופי המרדף, בעוד הבולמים ומערך הבלימה זכו למקצה שיפורים.

הצ'ארג'ר המאיימת מצטרפת לפורד אינטרספטור החדשה המבוססת על הקראון ויקטוריה שנתוניה הם מנוע 3.5 ל' אקו-בוסט שמפיק 265 כ"ס. זה בהחלט מאיים על עברייני התנועה בכבישי ארה"ב, קצת יותר מסקודה אוקטביה טורבו דיזל עם 105 כ"ס.

  • עוד באותו נושא:
  • דודג'
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully