וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

200 כ"ס תלת-פאזים

27.8.2010 / 11:21

חברת 'אפיק' מקליפורניה פיתחה כלי-רכב תלת-גלגלי מונע בחשמל המפיק 200 כ"ס. נראה כמו קארט, עוקץ כמו ברק

חברת אפיק (EPIC) מארה"ב תחשוף בקרוב את ה-EV טורק, כלי רכב תלת-גלגלי הניזון ממערכת חשמלית המפיקה כ-200 כ"ס. זהו הדגם הבכור של החברה המיועד לשימושים ספורטיביים טהורים, לאחר שבשנים קודמות היא השיקה שלושה כלי רכב חשמליים, כולל רכב שמיועד לשימוש צבאי ומכיל אופציה להתקנת מקלעים. כעת עם ה-EV טורק היא רוצה להראות שיש לה את הכלים לייצר מתחרה מזן חדש.

המנוע של ה-EV טורק מייצר כאמור 200 כ"ס ומקבל את העוצמה שלו מסוללות ליתיום-יון שנתחבו במרכז המכונית תחת המושבים. האנרגיה נשלחת לגלגלים הקדמיים (חלילה לגלגל הערירי מאחור) דרך תיבה אוטומטית אלקטרונית עם הילוך אחד בלבד. משקל המכונית עומד על קרוב ל-800 ק"ג, לא בדיוק קל בעיקר כשתא הנוסעים כמעט ריק מאבזור למעט זוג מושבים, מחזיק כוסות, ממשק אייפון ומערכת שמע בסיסית.

רצינו לספר לכם בכמה זמן הכלי החביב הזה מאיץ ל-100 קמ"ש ומה מהירותו המרבית. אולם את הפרטים הטכניים המלאים, משאירה היצרנית הקטנה מקליפורניה להשקתו הרשמית בסוף 2010, כנראה בסמיכות לשנה האזרחית החדשה. מעניין יהיה לראות אם חברות כגון KTM או אריאל תחשופנה בעתיד כלי-רכב חשמליים בגוון דומה, פלוס גלגל רביעי כמובן, לכלים שברשותן.

אפיק Ev. אתר יצרן
אפיק Ev/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • אפיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully