וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמבאלה חוזרת לעניניים

27.8.2010 / 11:48

לאחר חודשים של אי-וודאות בעקבות היעלמות מייסדה, פותחת סדנת גמבאלה את שעריה תחת הנהלה חדשה. קאיין ופנמרה משופרות בדרך

בשורה משמחת לשוחרי השיפורים. במסיבת עיתונאים שנערכה בלאונברג גרמניה, הכריזו מפעיליה הזמניים של סדנת גמבאלה (Gemballa) כי זו תשוב לפעילות מלאה בשבועות הקרובים. הסדנה הגרמנית נמצאת בעיצומו של תהליך שיקום מפרך לאחר שבחודשים האחרונים סגרה את עסקיה בעקבות העלמותו של המייסד יואי גמבלה שנחטף לכאורה בדרום-אפריקה, לאחר שהגיש בקשה לפרק את החברה בחודש פברואר האחרון.

ירש את מקומו של יואי הנעלם הוא מנכ"ל החברה אנדראס שוורץ, שבתכנוניו להפוך את גמבאלה לחברה בע"מ. הוא מכין לה מקבץ של פרויקטים חדשים ביניהם התאמת קיטים מיוחדים למכוניות עממיות יותר (בכל זאת צריך להשתלט על חשבון ההוצאות), ואף מעוניין להקים חטיבה שכל עיסוקה שיפור מנועים על ידי חיזוקים טכנולוגיים אוטונומיים ומערכות בלימה משודרגות וטובות מאלה ששווקו עד כה.

לרשותו של שוורץ יעמדו כ-25 עובדי החברה שבשעות אלה עובדים על שני קונספטים חדשים למכוניות פורשה מסדרת רכב הפנאי קאיין והסלונית המפוארת פנמרה. על החזרת גמבאלה לחיים אומר שוורץ כי הכול אפשרי מעתה. "עם חברה חדשה לחלוטין והשקעה של מיליוני דולרים אפשר לומר בגאווה שהעתיד של הסדנה מובטח לחלוטין". שוורץ הוסיף כי הוא מקווה שיואי בריא ושלם ושיחזור בקרוב לביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully