וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס IS מתחדשת

29.8.2010 / 8:39

מותג היוקרה היפני מותח את פניה של מכונית הסלון לקראת השקתה המחודשת ל-2011. תוצג לראשונה בתערוכת פריס

שש שנים לאחר הצגת הדור השני לסדרת ה-IS בתערוכת הרכב בז'נבה, חושפת עתה לקסוס את מקצה החידושים הצפוי לקראת הבכורה המחודשת של המכונית בתערוכת הרכב בפריס. ה-IS זוכה לרענון חיוני לאחר שאחותה הבכורה GS עשתה זאת אשתקד, ואילו המתחרות החלו לעשות זאת בהדרגה: סדרה 3 של ב.מ.וו מתחה את קמטיה ומרצדס C קלאס חדשה מתעדת להגיע בשנה הקרובה. אודי A4 מחודשת אינה על הפרק כרגע.

לדברי לקסוס, מדובר במתיחת הפנים המקיפה ביותר של הדגם מאז עדכון אמצע החיים המינורי לפני כשנתיים. במתכונת הנוכחית היצרנית שיפרה את ה-IS תוך דגשים על שיפור היכולת האקולוגית בפרט בלוגמי הסולר שאינם נמכרים בארץ, והתאמת פליטת המזהמים לתקני איכות הסביבה המחמירים על פי מדד 'יורו 5'.

אף על פי כן, לא נראה שלקסוס השקיעה מאמצי על בשיפור מסיבי של הופעתה החיצונית או הפנימית. במסגרת מתיחת הפנים השינויים קטנים ומסתכמים באיפור קל. אלה מתבטאים בבתי-תאורה שתפחו מאחור ומלפנים, החישוקים גדלו באינטש או שניים (אופציונלי) בעיצוב חדש ומידות הפגושים התרחבו. עוד נאמר כי נעשה שימוש בנורות LED בשני קצוות המכונית. אין שינויים דרמטיים בתא הנוסעים. שיפורים אלה אגב יגיעו גם ליתר הסדרות, כולל דגם הקבריולה וה-IS-F הספורטיבית.

עם מודעות סביבתית ברורה, בחרה לקסוס למתן את עוצמת מנועי הדיזל שלה לטובת צרכים ירוקים. במקום יחידת ה-175 כ"ס המקורית בסדרת ה-IS220D, השתילה מנוע 2.2 ל' מופחת כוח תחת השם IS20D לזה עוצמה מרבית של 145 כ"ס בלבד ו-35.1 קג"מ בשידוך לתיבה ידנית עם שישה הילוכים או אוטומטית. לקסוס מציינת צריכת דלק של כ-18 ק"מ לליטר סולר ופליטת CO2 של 134 גק"מ.

לקסוס IS המחודשת תערוך את הופעת הבכורה שלה בתערוכת פריס ותגיע אלינו מעט אחר-כך, ללא שינויים טכנולוגיים משמעותיים במנועי הבנזין שנמכרים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully