וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפא ג'ולייטה בישראל

ירון אדרי

30.8.2010 / 15:01

הקומפקטית הסופר חשובה של היצרנית מאיטליה מגיעה לישראל כולל גרסת התלתן ירוק. החל מ-160 ועד 230 אלף שקלים

סמל"ת יבואנית אלפא רומיאו לישראל החלה בשיווק המכונית החשובה ביותר של היצרנית האיטלקית, הג'ולייטה. המכונית הקומפקטית שלמעשה מחליפה את ה-147 הוותיקה, תשוווק עם אופציה לשלושה מנועים, כולל גרסת התלתן ירוק הקרבית. כפי שארע עם שיווק המיטו, גם כאן תגיע המכונית בתחילה עם תיבת שישה הילוכים ידנית כאשר הגרסה האוטומטית כפולת המצמדים תגיע רק ברבעון השני של 2011.

היצע הג'ולייטה לישראל מתחיל עם מנוע ה-1.4 ל' שבעזרת מגדש טורבו מפיק 120 כ"ס. רחוק מעליו נמצא מנוע ה-1.4 ל' מולטיאייר שמפיק 170 כ"ס ובפסגת ההיצע כאמור גרסת התלתן ירוק לה מנוע בנפח 1.8 ל' ו-235 כ"ס. גרסת ביניים עם הספק הנע סביב ה-150 כ"ס אינה בנמצא. עוד תוצע בשידוך למנועים אלה מערכת 'עצור וסע'.

בדומה למיטו, גם הג'ולייטה תצוייד בבורר ה-DNA המאפשר בחירה בין שלושה מצבי נהיגה שונים בינהם. מבחינת אבזור, סמל"ת תציע את הג'ולייטה בשתי רמות גימור גבוהות הכוללות מערכת שמע איכותית עם שמונה רמקולים, מערכת בקרת אקלים ועוד. אבזור הבטיחות הסטנדרטי כולל שמונה כריות אוויר ומערכת בקרת יציבות בין שאר הבקרות האלקטרוניות המוכרות. עוד נציין כי הג'ולייטה השיגה חמישה כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של ה-Euro NCAP.

מחירה של הג'ולייטה בגרסתה הבסיסית יעמוד בישראל על 160 אלף שקלים בעוד הוא יאמיר עד לכדי 230 אלף שקלים עבור התלתן ירוק המאובזרת. בסמל"ת מאמינים כי הג'ולייטה תמשוך קהלי יעד חדשים ובכך תמשיך את הצמיחה האדירה לה זוכה המותג בשנתיים האחרונות.

מבחן וואלה! רכב לאלפא ג'ולייטה תוכלו לקרוא כאן בקרוב.

אלפא-רומאו ג'ולייטה. אתר יצרן
אלפא-רומאו ג'ולייטה/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully