וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוואן חדש לטויוטה

ירון אדרי

1.9.2010 / 10:38

היפנית תחשוף בתערוכת פריס את המיקרוואן ורסו S וכן תמשיך להדגיש את פיתוחיה האקלוגים לקראת מכונית חשמלית טהורה

טויוטה מתכוננת במרץ לתערוכת פריס עם מספר בשורות למשפחות ולשוחרי הסביבה. במרכז הבמה תעמוד מכונית חדשה וכן ציון עשר שנים לטכנולוגיה ההיברידית המודרנית שלה. בניגוד לארה"ב שם עיקר מכירותיה של טויוטה מסתכמות במכוניות גדולות וגדולות מאוד, באירופים מסתפקים במכוניות קטנות בהן הגודל הוא בגובה. בדיוק לשם כך היא משיקה את הוורסו S, מיקרוואן שיוצג לראשונה בפריס לקראת השקתו בתחילת 2011.

הפרטים אודות ה-S מצומצמים ומה שכן טויוטה מספרת הוא שאורכה יהיה קטן מארבעה מטרים. בהחלט אפשר להבין מדוע שכן בבסיסה היא סופר מיני, דור שני ליאריס ורסו שאף נמכרה בהצלחה בישראל. שם דגם הבסיס אגב, כמו במיניואן, לא מוזכר. עוד מספרת טויוטה כי הוורסו S תציג ניצול מקסימלי של חלל תא הנוסעים שגם יזכה לעיצוב נעים למראה ומגע.

עוד במסגרת התערוכה תציין טויוטה עשור לטכנולוגיה ההיברידית שלה עם זריקת עידוד אל עבר שיווק הפריוס 'שקע תקע' שתושק ב-2012. כיום נעות 200 מכוניות בכבישי העולם במסגרת ניסויים בחיים האמיתיים כאשר העקרון בבסיס הטכנולוגיה הוא אפשרות לטעינת סוללות הרכב על ידי רשת החשמל ולא הסתמכות על טעינתן במהלך נסיעה בלבד באמצעות מנוע הבעירה. פועל יוצא מכך הוא טווח נסיעה גדול יותר באמצעות חשמל בלבד ופחות זיהום אוויר. עבור טויוטה מדובר בעוד צעד לקראת ייצור סדרתי של מכוניות חשמליות וכן מנועי תא-דלק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully