וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברולט קרוז פחות הבגאז'

5.9.2010 / 8:56

ג'נרל מוטורס תשיק בתערוכת פריס את המרכב הקומפקטי למכונית העממית שברולט קרוז. באירופה החל מהרבעון השני של 2011

לשברולט מתוכננות ארבע פרימיירות חגיגיות בתערוכת הרכב בפריס ואחת מהן היא המיניוואן אורלנדו MPV עליו דיווחנו לאחרונה. כעת מגיע דגם שחשיבותו גדולה מאוד בעיקר לשוק האירופי, שברולט קרוז במרכב האצ'בק חמש דלתות, מכונית שמקווה לחזק את הישגיו של דגם הסדאן. הקרוז הקומפקטית תהיה התשובה הרשמית של ג'נרל מוטורס ליונדאי i30 קיה סיד, מיצובישי לנסר וכמובן התוצרת המקומית והיא תושק באביב 2011 באירופה ותגיע אלינו מייד אחר-כך.

מפאת המידע החלקי, לא נוכל לחשוף אילו מנועים שברולט השתילה בקרוז, אבל סביר כי על פי מגמות העתיד אלה יגיעו מסדרות המניבות הספק של עד 140 כ"ס בהגדשת טורבו בציוות לתיבות אוטומטיות שישה הילוכים. על פי המבנה החיצוני, הפורמט הוויזואלי די דומה לדגם הסדאן ומפחית ס"מ בודדים מהחלק האחורי כדי להתאים את מבנה הדלת הקצרה. מידות רשמיות טרם פורסמו, להוציא נתונים אודות נפח תא המטען שיעמוד על 400 ל'.

בכירי שברולט מאוד מתגאים בהישגיה של הקרוז ומציינים כך בכל הזדמנות. וויין ברנון, המשמש כנשיא חטיבת שברולט אירופה, מציין עד כמה בולטת הצלחתה המסחרית של הסדאן. "המכונית שלנו נמכרת כיום ב-70 מדינות. הסגמנט הקומפקטי הוא מקום שאנחנו מאוד רוצים לנגוס בו לאור הנתח העצום שהוא תופס - 4.8 מיליון כלי-רכב מכלל המכירות באירופה".

בניגוד לאירופה, ארה"ב עדיין מתקשה לאמץ מרכבים קומפקטים בשל המידות הצנומות. בינתיים, החטיבה האירופית המריאה גם במזרח הרחוק: כמות המכירות בסין, השוק הגדול בעולם, חצתה השנה את רף 90 אלף העותקים לקרוז. בישראל אגב, נמכרו כ-8,000 דגמי קרוז מאז החל שיווקה ביוני אשתקד. עוד מ-UMI כי חודש אוגוסט רשם שיא מכירות למכונית המשפחתית עם 958 מסירות.

נציין כי לאחרונה יזמה היבואנית UMI תיקון מאורגן לשברולט קרוז בגלל המהום מהקאליפרים בנסיעה לאחור או בבלימה, במסגרתו התקינה ערכה המונעת רעש תהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully