וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנדר מאזדה למוסך

ירון אדרי

6.9.2010 / 12:23

233 לקוחות ישראלים מבעלי ה-BT-50 בגרסתו האוטומטית יזומנו לבדיקת סדק אפשרי בתושבת כבל ידית ההילוכים

דלק מוטורס יבואנית מאזדה לישראל מודיעה היום (שני) כי תזמן את בעלי הטנדר BT-50 למוסך במסגרת ריקול שהפיצה היצרנית בעולם. מדובר בדגמים בעלי תיבת הילוכים אוטומטית בלבד אשר יוצרו בין ה-2 במאי 2007 ועד ה-31 ביולי 2008. לדברי דלק מוטורס, בישראל מדובר על 233 כלי רכב שנמכרו בגרסה זו. בעולם נמכר הטנדר גם כפורד ריינג'ר.

"קריאה חוזרת זו נועדה למנוע תפקוד לקוי של ידית ההילוכים כתוצאה מאפשרות להיווצרות סדק בתושבת כבל ידית ההילוכים", כך בהודעה הרשמית שהפיצה דלק מוטורס. עוד נמסר כי "במסגרת הקריאה תיבדק תושבת הכבל ותוחלף, במידת הצורך. התיקון יתבצע ללא תשלום במרכזי השירות המורשים מטעם דלק מוטורס". בימים הקרובים תיידע היבואנית את בעלי ה-BT-50 הרלוונטיים לריקול.

קריאת תיקון זו מגיעה פחות מחודש לאחר שהופצה קריאה אחרת על ידי מאזדה העולמית לכחצי מיליון מבעלי ה-3 וה-5 מהדור הקודם בגרסאות מנוע ה-2.0 ל'. מהות הקריאה היא בדיקה והחלפה במידת הצורך של משאבת הגה הכוח. בישראל מדובר בכ-7,000 מכוניות. מוקדם יותר השנה בחודש אפריל, הופצה על ידי מאזדה קריאת תיקון לכ-200 אלף יחידות מהדור בקודם ל-3 בשל חשש לקרע ונזילות בצינורות שמן המנוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully