וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדילאק SRX בישראל

ירון אדרי

6.9.2010 / 14:16

החל שיווק רכב הפנאי של יצרנית הפרימיום האמריקנית שינסה להחזיר את צמיחת המותג בישראל. החל מ-380 אלף שקלים

יבואנית שברולט לישראל UMI החלה בשיווק רכב הפנאי-שטח SRX לבית מותג הפרימיום האמריקני קדילאק. ה-SRX מגיע לישראל באיחור קל לאחר שהושק לפני כשנה בארה"ב, וזאת כהמשך לתהליך ההבראה של ג'נרל מוטורס לאחר שהוכרז כפושט רגל ולמעשה גרעין השליטה בו עבר לממשל האמריקני. בחברה מציינים כי ה-SRX זוכה להצלחה רבה וכי מעל ל-30 אלף יחידות נמכרו ממנו מתחילת השנה.

קדילאק SRX מצוייד במנוע ה-V6 המוכר של GM בנפח 3.0 ל' אשר מפיק בגרסתו זו 265 כ"ס ו-30.9 קג"מ. למנוע תזמון שסתומים משתנה לשיפור רצועת הכוח וצריכת הדלק, אולם זו יחד עם נתוני פליטת מזהמים לא נמסרו. כוח המנוע עובר דרך תיבת שישה הילוכים אוטומטית אל מערכת הנעה כפולה המגובה בדיפרנציאל מוגבל החלקה אלקטרוני (ELSD) המחלק את הכוח בהתאם לצורך בין הציר הקדמי לאחורי וכן בין שני הגלגלים על אותו הציר לטובת שיפור אחיזת הכביש ובעיקר בתנאי מזג אוויר קשים.

גרסה אחת בלבד תוצע בישראל לרכב הפנאי במחיר של 380 אלף שקלים. זו תכלול מפרט בטיחותי הכולל שש כריות אוויר, בקרות אחיזה ויציבות, חיישנים לניטור לחצי אוויר בצמיגים ועוד. ה-SRX לא נבחן על ידי ה-Euro NCAP אך הוא מחזיק בציון הגבוה ביותר במבחני הריסוק שעורך איגוד חברות הביטוח האמריקניות ה-IIHS. מפרט האבזור עשיר וכולל מצלמת רוורס עם תצוגה אקטיבית בהתאם לסיבוב ההגה, מסכי DVD עבור היושבים מאחור, שלושה אזורי אקלים, מסך מגע ועוד.

"משהו טוב קורה בקאדילק ואנו בתחילתו של עידן חדש בו מגוון חדש לחלוטין של דגמים מרגשים יהפוך את המותג למתחרה אמיתי למותגי היוקרה מאירופה ומיפן בשוק הרכב הישראלי" כך מוסר ירון גורטלר, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-UMI. לדבריו, ישנה תקווה גדולה כי רכב זה יזניק את מכירות המותג שלא זוכה השנה לעדנה. בשמונת החודשים הראשונים של 2010 נמסרו 47 מכוניות קדילאק בלבד, הירידה הגדולה ביותר עד כה של מותג רכב בישראל - 28 אחוזים.

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק
  • umi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully