וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיזר ראשון למחליפת המורצ'ילגו

ירון אדרי

7.9.2010 / 9:51

למבורגיני חושפת תמונה חלקית ראשונה מתוך שש שתפורסמנה ובה מחליפת ספינת הדגל שלה. הפאזל לשלמות מוטורית מתחיל

עד שהיא כבר משיקה דגם חדש, למבורגיני עושה זאת בטיפין טיפין. ראינו את זה בעבר ואנחנו רואים זאת שוב היום עם חשיפת תמונת טיזר ראשונה למחליפת המורצ'ילגו. השם שנרמז לה בעבר הוא ג'וטה, אך עם פרסום הטיזר השם הסופי עדיין חסוי. למעשה, טיזר ראשון כבר נחשף לפני מספר שבועות אבל פרט לסמל השור הזועם מלפנים באמת שלא ניתן היה להבחין בכלום.

זהו טיזר ראשון כאמור, מבין שישה שתחשוף למבורגיני בשבועות הקרובים עד לפתיחת תערוכת פריס שם כבר נוכל לחזות פנים מול פנים במכונית השלמה (ויש שיאמרו מושלמת). הסקרנים באמת יוכלו עוד קודם להדפיס את כל התמונות ובעבודת פאזל מדוייקת לנסות ולחבר אותה לכדי פיסה אחת, להוציא מספר מקטעים אותם יוכלו להשלים מהדימיון. הטיזר הראשון כפי שזה נראה הוא הפינה השמאלית האחורית, אבל אל תבנו על זה. מה שבטוח הוא שקרבון נוכל למצוא בכל פינה.

הג'וטה שם זמני, תציג נתונים עדיפים על המורצ'ילגו ובעיקר בעניין איכות הסביבה. בצינור השמועות ישנם דיבורים על מנוע V12 חדש בנפח 7.0 ל' שיפיק כ-700 כ"ס ומעל ל-70 קג"מ וכל זאת על משקל של פחות מטון וחצי. התוצאה כמובן היא מכונית ספורטיבית יותר בהיבט של יחס משקל לכ"ס כאשר טיפ קטן מתקבל בדמות פחות CO2 שהיא משאירה מאחור תודות לטכנולוגיות מעודכנות. כן, כאילו שזה מה שמעניין את הרוכשים.

המורצ'ילגו, המכונית הבכירה של למבורגיני, הושקה ב-2001 ומאז זכתה למספר גרסאות. מחליפתה תושק בדיוק עשור אחר כך, במהלך 2011, ותמשיך להצעיד את האיטלקיה אל עבר עתיד ירוק יותר, בעיקר במזומנים. ובעצם, אולי מדובר בכלל בקונספט למכונית אחרת בכלל שכלל אינה קשורה לדגמים הקיימים. נמתין בסבלנות לחמשת הטיזרים הבאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully