וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופל חמה על העתיד

8.9.2010 / 9:50

מציגה לראשונה את האסטרה GTC קונספט כחלון ראווה להמשך הדורות. האם מפריס יפרח עידן חדש בתולדות המותג?

המצב הכלכלי באופל די משקף את המציאות, וגם את המצב החברתי אם לוקחים בחשבון שהעובדים לא יודעים מה צופן הבוקר למחרת. המותג מתקיים כרגע בזכות קבוצת אנשים ב-GM שלקחה על עצמה את האחריות להציל את החברה בעקבות סדרה של החלטות פזיזות שפירקו את היסודות. ה-GTC קונספט בתמונות היא כנראה נושאת בשורתם, והיא בהחלט הדגם החשוב ביותר באמצעותו נקבל רמזים (שפה עיצובית) כיצד תראנה המכוניות החדשות של אופל בשנים הקרובות, לרבות מחליפת האינסינה והקורסה וכניסתן של המהדורות החמות של האסטרה 3 דלתות, כגון ה-VXR החדשה.


ה-GTC מבוססת על קוויה של האסטרה הנוכחית, ואורכה כ-4.46 מ'. מעבר מקונספט למכונית ייצור יעמיד בקרב המותג מועמדת ספורטיבית נוספת שתתן פייט מעניין נגד כל המכוניות החמות של פולקסווגן ובעיקר תיישר מבטה אל השירוקו. העיצוב החיצוני שלה מרביתו שייך לחטיבת רוסלסהיים בגרמנייה, וכמעט ולא שותפו בו מעצבים מהחברה האחות ווקסהול בריטניה למעט מארק אדאמס, ראש חטיבת ג'נרל מוטורס באירופה. במובן היסטורי, למי שצמא למעט סערות, היא אפילו מזכירה את האסטרה GSI.


על עוצמה, מנועים ויכולת, אין שום אזכור קונקרטי מאחר וזוהי מכונית רעיונית. נכון לעתה אופל מדברת על 5 מושבים בתא הנוסעים, וכן תתקין מנוע 2.0 ל' טורבו הזרקה-ישירה בעל הספק משוער של עד 300 כ"ס ותיבה ידנית 6 הילוכים, עבור הבכורה הרשמית. את הדגשים יחשפו אנשי אופל בצרפת רק במובנים אמנותיים וטכנולוגיים, או כפי שהם מכנים זאת -sculptural artistry meets German precision’' או בתרגום חופשי – "פיסלנו משהו יפה, והוא משתלב מצוין עם היעילות הגרמנית". מועד השקה? מסתמן שברבעון השני של 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully