וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: שברולט אוואו החדשה

8.9.2010 / 12:01

הסופרמיני מצטיידת במנועי דיזל חסכוניים ותיבת הילוכים עם שישה יחסי העברה. בכורה בתערוכת פריס, השקה באביב 2011

חצי שנה לאחר תערוכת הרכב בז'נבה, במסגרתה חשפה חטיבת שברולט אירופה את ה-RS כקדימון לאוואו, הסופרמיני החדשה מוכנה להופעתה הרשמית בפני קהל בלבוש סדרתי. האוואו היא השלישית במספר התצוגות של שברולט בפריס בעקבות ה-MPV אורלנדו והקרוז הקומפקטית שנחשפו בשבועיים האחרונים, מה שלכאורה משאיר מעט מקום להשערות באשר לדגם המוקצב למרצפת הרביעית. אולי קונספט חדש שטרם שמענו עליו?

מבחינה חיצונית, האוואו מאמצת את ההופעה הקרבית של הקונספט RS. שימוש בבתי תאורה רחבים בחזית, שבכה מעוצבת, חישוקים גדולים וקשתות גלגלים גבוהות מעניקות לה נוכחות בולטת יותר לעומת האוואו היוצאת. מכמה מבטים חטופים, ניתן להבחין עד כמה היא חולקת דמיון גם עם מכונית המיני ספארק, מחליפת הדייהו מאטיז. לדברי שברולט, המכונית גדולה ורחבה מהדור הראשון וכן הולמת את הצרכים האירופים במידותיה. "היא מוכנה לכל תחרות עם הסגמנט שלה באירופה, שהוא גם הגדול והחשוב מכולם", כך מציין ווין בראנון, בכיר בשלוחה האירופית של המותג האמריקני.

תחת המעטפת, מנועים נוספים וחדשים המשלבים צריכת דלק ופליטת CO2 מצומצמים. גולת הכותרת שידוך בין תיבה אוטומטית חדשה לה שישה הילוכים למנועי דיזל 1.3 ל' המספקים 75 עד 95 כ"ס חמושים במנגון עצור וסע. יחידות הבנזין תהיינה ה-1.2 ל' לה 86 כ"ס ודגם בכיר יותר לו 1.4 ל' ו-100 כ"ס. גרסאות ידניות מצויידות בגיר בסיסי עם חמישה הילוכים. עוד פרטים על הוואו החדשה בתערוכת הרכב בפריס, שם גם נדע על מועד שיווקה הרשמי בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully