וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן חסון, מנכ"ל יפנאוטו

דניאל שמיל

8.9.2010 / 12:48

חסון, יתפוס את מקומו של אלי דויד כמנכ"ל יבואנית סובארו לישראל ולפניו אתגרים רבים כמו מכירות בנסיגה

דירקטוריון יפנאוטו צפוי לאשר אחרי החג את מינויו של אורן חסון, מנהל השיווק לציי רכב של קיה, לתפקיד מנכ"ל. זאת, כמה ימים בלבד אחרי שהודיעו על ביטול מינויו של שמעון ברזילי לאותו תפקיד ואחרי כמה חודשים שבהם החברה מתנהלת ללא מנכ"ל.

חסון, בן 39, הוא דמות ותיקה ומוכרת בענף הרכב. הוא משמש כשנה וחצי בתפקידו בטלקאר, יבואנית קיה, ובין החתומים על העלייה הניכרת במכירות של המותג. מתחילת השנה, נמסרו ללקוחות 5,367 מכוניות מתוצרת קיה - עלייה של 103% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. לפני כן שימש חסון במשך שנים ארוכות כמנהל השיווק של סמל"ת, יבואנית פיאט ואלפא רומיאו, משם פרש אחרי שלא מונה לתפקיד המנכ"ל. כיום, אחרי שנה וחצי, הוא מגיע לכיסא מנכ"ל של יבואנית רכב.

כמו בשני תפקידיו הקודמים, גם הפעם יצטרך חסון להתמודד עם מותג שמכירותיו בצניחה ותדמיתו נפגעה. מכירות סובארו ירדו השנה ב-27% למרות עלייה כללית בשוק הרכב. ביבואנית מקווים כי הוא יוכל לשקם את המותג, גם בזכות ניסיונו הרב עם חברות הליסינג. בענף הרכב מעריכים כי יקי אנוך, שהיה מנהלו של חסון בסמל"ת ועוד לפני כן ביוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, המליץ עליו לתפקיד. אנוך משמש כיום כדירקטור ביפנאוטו.

אורן חסון העדיף שלא להגיב. מיפנאוטו נמסר בתגובה: "שיסתיים תהליך מינוי המנכ"ל, נודיע על כך בצורה מסודרת".

  • עוד באותו נושא:
  • יפנאוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully