וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנדר עבודה נוסח מאזדה

ירון אדרי

13.9.2010 / 10:03

בעוד חודש בדיוק תחשוף מאזדה את הדור הבא של ה-BT-50 במהלך תערוכת אוסטרליה. ותפסיקו לקרוא לו טנדר עבודה

מאזדה תחשוף במהלך חודש אוקטובר את הדור הבא לטנדר BT-50 במעמד תערוכת הרכב האוסטרלית. למעשה, ה-BT-50 צפוי לקבל את מרב תשומת הלב של היצרנית היפנית בתערוכה, יותר משאר הדגמים שכן מדובר בשוק אטרקטיבי ביותר כשלפניו עומדים קילומטרים רבים מאוד בערבות רחבות הידיים.

בהמשך לאידיאולוגיית הזום-זום שלה, מאזדה מכנה את ה-BT-50 החדש "רכב לסגנון חיים אקטיבי". לא עוד טנדר עבודה ספרטני שכל תפקידו הוא להביא טובין מנקודה אחת לשניה תוך עינוי היושבים בו, אלא רכב מעוצב שיודע גם לפנק. על כן, מהנדסי החברה תכננו אותו מהיסוד כדי שהמוצר הסופי יקרוץ גם לאנשי העבודה הקשוחים ביותר וגם למשפחות אצילות פחות או יותר. מבט על עיצובו החיצוני בהחלט מלמד על התפישה החדשה.

עוד מדבריה המקומצים של מאזדה אפשר ללמוד כי כיול השלדה יתאים לחובבי הנהיגה בהתאם לאותה תפישת זום-זום של השנים האחרונות. כמובן שתותאם לו הנעה כפולה כמו הנעה גם אחורית, אולם פרטים על כך כמו גם על יחידות הכוח ותיבות ההילוכים לא נמסרו. יתכן שמנועי סדרת ה-Sky החדשים שיוצגו אף הם בתערוכה, ימצאו דרכם אליו עם תחילת השיווק בשנה הבאה.

ה-BT-50 החדש יגיע כמובן גם לישראל, אולם לדברי היבואנית דלק מוטורס יקח קצת זמן עד שהוא יעשה דרכו אלינו. בינתיים היא תצטרך לטפל ב-233 מבעלי הדור הנוכחי של טנדר העבודה (בגרסה האוטומטית) אשר נקראו למוסך לבדיקת אפשרות לסדק בתושבת כבל ידית ההילוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully