וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עקרבים לוהטים יותר

14.9.2010 / 16:50

סדנת אבארת' של פיאט משגרת לפריס מהדורות אסה-אסה מושחזות ל-500 קבריולה ולפונטו אבו, חמושות בעוצמה משופרת והופעה קרבית

עושה רושם שפיאט ואבארת' - ביחד וכל אחת לחוד, מנצלות את תג ה-'esseesse' הטמפרמנטי עד קצה גבול האפשרויות. גם בתערוכת פריס הקרובה, כחצי שנה לאחר הבכורה לאבארת' 500 קבריולה ואבארת' פונטו אבו הספורטיביות, תגענה שתי מכוניות חדשות לאירוע הראווה הגדול ביותר באירופה שנערך בצרפת. שתיהן עונדות את הסימול העקרבי, ושתיהן מתוגברות בחבילת ה'אסה-אסה' הביצועיסטית.

ה-500C המסוגננת מעדכנת את מנוע ה-1.4 טורבו בקרביה ל-160 כ"ס, ומזניקה את המומנט באחוזים בודדים. בתאוצה מהמקום חורכת את הגומי על חישוקיה ל-100 קמ"ש ב-7.6 שניות, ומהירותה המרבית כ-210 קמ"ש. נוסף לכך, אבארת' מקצה למהדורת האסה-אסה מערכת פליטה מסדרת 'מונזה' המעבה את צליל המפלטים מעל 4,000 סל"ד. עוד בעטיפה הכללית ניתן לבחור בין גוון 'Campovolo Grey' או 'Pista Grey' ובתא הנוסעים מושבי באקט ספורטיביים ורתמות מירוץ במקום חגורות בטיחות רגילות.

פונטו אבו לא תזכה לתארים על הופעה ייחודית, לפחות לא לייד ה-500 קבריולה, אבל תחת האריזה היא מציעה בדיוק את אותם מפרטים משכנעים. מנוע ה-1.4 מולטי-אייר טורבו מפיק בגרסת האסה-אסה 181 כ"ס והמומנט עומד על 27.4 קג"מ המתקבלים באיזור ה-1,600 סל"ד. בסיועה של תיבה ידנית שישה הילוכים התאוצה ל-100 קמ"ש נמשכת מאית שניה מהר יותר ונעצרת על 7.5 ש', בעוד המהירות המרבית כ-215 קמ"ש. גם היא מצויידת בגוונים מיוחדים וחישוקים גדולים - 18 אינטש, אך נעדרים ממנה מושבי הבאקט ובמקומם חיפויי עור יוקרתיים. מחירים? עוד לא.

אבארת' פונטו איבו אסה אסה. אתר יצרן
ומקדימה המנוע הזה/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully