וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה יונדאי ix20

14.9.2010 / 15:00

יונדאי מפיצה תמונות רשמיות למיקרוואן ix20. על הכוונת הישראלית מנוע בנזין 1.6 ל' ותיבה אוטומטית שישה הילוכים

אלה הן התמונות הראשונות והרשמיות ליונדאי ix20, האחות הצעירה והזוויתית לצידה של הקיה ונגה מקבוצת המיקרוואנים, עליה היא גם מבוססת ברובה. יונדאי מתכננת למצטרפת החדשה הופעת בכורה בתערוכת הרכב בפריס, ומאותת כי המתחרות הישירות תהיינה ניסאן נוט, הונדה ג'אז, טויוטה וורסו S וייתכן ובקבוצה הרזה נכלול גם את הסוזוקי ספלאש, על אף החסרון לכאורה בממדיה.

ה-ix20 היא תוצר טבעי לשפה העיצובית של יונדאי שהחלה ב-ix35 בשנה האחרונה, ותמשך לפחות לעוד שמונה דגמים חדשים עד 2012. גם בה אפשר להבחין בשבכה הטרפזית הגדולה, הפגושים הבולטים ותקרה קמורה ומעוצבת. ביונדאי טוענים שכל חבילות המפרט עמוסות בציוד רב (בלוטות', בקרת אקלים, בקרת יציבות, מנגנון 'עצור וסע' ועוד) וכמו כן יוצאת היצרנית וחוזה כי השתתפותה במסגרת מבחני הריסוק של ה-Euro NCAP תחלץ חמישה כוכבים וציונים גבוהים.

מה בחזית? יונדאי תתקין ל-ix20 מנועי בנזין ודיזל מהסדרות האקולוגיות, שצורכות פחות דלק ופולטות מעט CO2. בגזרת הבנזין מנוע 1.4 ל' המפיק 90 כ"ס ומעליו 1.6 ל' בהספק של עד 125 כ"ס. המנועים משולבים עם תיבות ידניות חמישה הילוכים עבור ה-1.4 ל', אך תיבה אוטומטית שישה הילוכים תהיה בבכירה בלבד המותאמת לצרכי השוק הישראלי.

מנוע הדיזל המתואם והמבוקש באירופה יפיק הספק זהה ל-1.4 ל' בנזין, אולם ידידותי יותר לסביבה ויפלוט 114 גק"מ CO2 ויצרוך כ-23 ק"מ לליטר סולר. מיבואנית יונדאי לישראל קבוצת 'כלמוביל' נמסר לוואלה! רכב כי כרגע לא ידוע מועד שיווקה של ה-ix20 בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully