וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיזר מס' 2 לחדשה של למבורגיני

15.9.2010 / 8:04

למבורגיני מתארגנת לחשיפתה של מחליפת המורצ'ילגו ומפרסמת קדימון שני עם אג'נדה: "מהירות היא הישג משני, משקל נמוך חשוב יותר"

שבוע לאחר הטיזר הראשון ללמבורגיני ג'וטה (שם זמני), מתפרסם עתה חלק ב'. הפעם מסתמן כי בלמבורגיני התעמקו במה שנחוץ, והכריעו שישנן תכונות שצריך למתן את ההילה סביבן. לדבריהם, מהירות היא כבר לא משאת נפשם של יצרניות הרכב האקזוטיות: "כל מכוניות העל מגיעות היום ל-300 קמ"ש פלוס". משם מדגישים בכיריה את הכיול להתנהגות ושימוש שגרתי וטוענים כי "חוץ ממסלולי מירוצים, אין איפה לנהוג אותן. הגיע הזמן לנתח את הדברים החשובים באמת, כמו תאוצה מהמקום והתנהגות". כך מפי סטיבן ווינקלמן, מנכ"ל למבורגיני.

ההתעסקות של למבו (וגם של פולקסווגן בעלת הבית) באיזון, שורשיו הן בתקנות בטיחות שחלות על התעשייה, והן משורה של הגנות ה-CO2 של האיחוד האירופי המשפיעות על סוג המנועים והטכנולוגיה המוטמעת. ווינקלמן מציין כי המכוניות של למבורגיני נאלצות לשאת משקל שהטצבר עד היום ל-500 ק"ג מאז אמצע שנות ה-80 על רקע מבחני הבטיחות, מה שמשליך ישירות על ביצועי המכונית. "אי אפשר היום לוותר על הגנת נוסעים, ואסור לפסוח על ההגבלות בפליטת מזהמים. אנחנו פועלים על פי החוק, אבל בתוך כל זה, שומרים על הדרך שלנו", כך הוסיף.

מחליפת המורצ'ילגו תהיה - כך על פי פרסומים, מצוידת במנוע המפיק 700 כ"ס על משקל שנע בין 1.45 ל-1.6 טון ללא נהג. הפתרון של למבורגיני לשמור על משקל נמוך ותנועה חדה ומהנה, מגיע משילוב יקר של שכבות מרובות עשויות סיבי-פחמן (קרבון). כלומר, תמהיל של בטיחות גבוהה וחזקה (בפרט בקוקפיט) והבניית תרכובת דיאטטית שלא תפגע בכישוריה של המכונית.

עוד ארבעה טיזרים ממתינים בקנה, ואולי אז נקבל תמונה הרבה יותר ברורה על עתידה של הג'וטה, אם אכן תאמץ את הכינוי הזה. ואם בטיזר הקודם חלקו הדעות כי מדובר בחלק הקדמי או האחורי, מה לדעתכם רואים כאן. האם מדובר בפתחי היניקה למנוע V10?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully