וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: פורשה קאררה GTS

15.9.2010 / 11:28

פורשה משיקה את ה-911 קאררה GTS המפיקה 408 כ"ס ותתברג כשחקנית משנה ל-GT3. חשיפה רשמית בתערוכת פריס

אתר יצרן

צילום ועריכה: יצרן

דגם חדש בשורותיה של יצרנית הרכב פורשה מייד נעטף תיאורים מהללים: "החזק בהיסטוריה... המצטיין והמהיר ביותר..." וכיד הדימיון הפורה. גם במקרה זה אנחנו מקבלים דוגמה לגרמניה משוחררת מעכבות, שפורצת מסדרות הקאררה ועושה כל מה שנדרש הרבה יותר טוב מהדגם הקודם. הכירו את ה-GTS החדשה למשפחת ה-911, החזקה והמוכשרת בתולדות הסדרה.

ה-GTS מצויידת במנוע הבוקסר המסורתי, בנפח 3.8 ל' המפיק כ-408 כ"ס, 23 יותר מפורשה 911 במהדורת ה-S הבסיסית. תיבה ידנית שישה הילוכים שולחת אל הסרן האחורי 42.8 קג"מ עם אופציה אוטומטית בדמותה של התיבה הרובוטית כפולת המצמד PDK. לדברי פורשה, שימוש בתיבה הידנית מעלה את המהירות המקסימלית בארבעה קמ"ש אל 306 קמ"ש, ומקצץ את המיאוץ ל-100 קמ"ש אל 4.2 שניות בלבד. עוד נאמר כי שיא ההספק מושג כ-200 סל"ד מוקדם יותר מה-S, ומתקבל ב-4,200 סל"ד.

האריזה החיצונית של ה-GTS עוטה ספויילרים תוקפניים, כנפיים גדולות וצמיגי 305/19 על הציר האחורי. פורשה אף הרחיבה מעט את מפשק הסרנים ושיפרה את היכולת הדינאמית של המכונית. אם זה מעניין אתכם, הקבינה ספורטיבית וקלאסית כמו בכל פורשה, וכאן מציינים דיפונים בגוון שחור-לבן ואלקנטרה על הדלתות והמושבים. לוגו ה-GTS נמצא כמעט בכל מקום, והקונסולה המרכזית מאפשרת דרך מתג ייעודי, שליטה על העצמות הווקאליות של מערכת הפליטה.

מחיר ה-GTS באירופה ינוע בסביבות ה-82 אלף יורו באירופה, קצת פחות מחצי מיליון שקלים. מדיניות מכשירי תנועה יבואנית פורשה לישראל היא לייבא לארץ כל דגם, כך שיש סיכוי לראותה אצלנו. אלא שסביר להניח כי זמן האספקה של הדגם החדש לא יהיה קצר, אז תחברו לרשימת הממתינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully