וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: קוואסאקי Z750R חדש

16.9.2010 / 8:37

היצרנית היפנית משחררת פרטים ראשונים אודות האופנוע העירום והספורטיבי שלה. בתפריט: מנוע חזק, מתלים משודרגים ועוד

אופנוע הסטריט-פייטר הבינוני של קוואסאקי עבר עדכון חשוב לשנת 2011 שאמור לשפר את מעמדו מול מתחריו ובעיקר לטפל בכל החסרונות מהעבר. השינויים בו רבים ומקיפים ואלה אמורים להפוך אותו למכונה מהנה ומהוקצעת יותר לרכיבה. כראיה לכך, קוואסאקי מגדירה את האופנוע העירום הזה ככלי למקצוענים בלבד. ומה יעשה אותו לכזה? רשימת העדכונים הבאה:

בדומה לעבר וכמשתמע משמו, הוא חמוש במנוע בנפח 748 סמ"ק שמפיק כעת בדור זה 106 כ"ס ב-10,500 סל"ד (104 כ"ס בדור הקודם) וכן 8 קג"מ ב-8,300 סל"ד (ללא שינוי). שיפור לא גדול, אך קוואסאקי מבטיחים שהתפוקה תהיה מסעירה בהרבה. המתלים של ה-Z שהיו לחסרון העיקרי שלו בעבר, הוחלפו ביחידות תואמות שמצאו את דרכן מאחיו העירום הגדול, ה-Z1000 החדש שנבחן אצלנו בעבר. אלה יציעו כעת גם כוונון מלא, גם מלפנים וגם מאחור.

גם מערכת הבלימה שודרגה. מלפנים יש לו צמד דיסקים בקוטר 300 מ"מ ועליהם דיסקים בעלי ארבע בוכנות, כשהכוח מגיע אליהם ממשאבה רדיאלית וצנרת בלימה מפלדה שזורה (צנרת גומי בעבר). מערכת ABS מוצעת כאופציה. הדור החדש שומר על העיצוב האגרסיבי, אך גם בו ניתן למצוא שורה של עדכונים קוסמטיים ואלה כוללים מסכת חזית חדשה, משקף קטן וכהה, צביעה דו גוונית למכל הדלק, מאותתים זעירים וכנפונים שחורים בצדי המנוע.

ממטרו מוטור יבואנית קוואסאקי לישראל, נמסר לוואלה! רכב כי סביר להניח שה-Z750 החדש יגיע אלינו, אך טרם נקבע מועד או מחיר. נציגי החברה נמצאים ברגעים אלה ממש בכנס בקוואסאקי ובו יקבעו כל הפרטים אודות הגעת הכלים החדשים לישראל ומחיריהם.

קוואסאקי Z750R. אתר יצרן
ויש גם צביעה דו גוונית/אתר יצרן

  • עוד באותו נושא:
  • קוואסאקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully