וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את סדרה 6 הבאה

ירון אדרי

19.9.2010 / 11:39

ב.מ.וו חושפת את הדור הבא למכונית הקופה באמצעות קונספט שהיא למעשה הגרסה הסדרתית. בהמשך תושקנה הקבריולה וגם ה-M6

רק לאחרונה הופסק ייצור ב.מ.וו סדרה 6 (במקביל להפסקת ייצור מנוע ה-V10 של ה-M6), והנה עוד לפני שנעלמת הידיעה ברחבי רשת האינטרנט נחשפת המכונית לדור הבא. אמנם שם התואר קונספט לצידה, אולם הלכה למעשה לפנינו הגרסה הכמעט סופית לסדרה 6 הסדרתית. זאת תוצג בתחילת 2011, אולם את הקונספט תוכלו לראות כבר בעוד שבועיים בתערוכת פריס.

הדור הבא לסדרה 6 החל חייו בדמות מכונית הקונספט גראן קופה שהוצגה בתערוכת בייג'ינג. היא כוללת רכיבים מתקדמים כמתבקש כאשר תארת לד וחישוקי 20 אינטש הם רק חלק זעיר מהם. חיצונית, מדגישה ב.מ.וו את המראה שלה עם הגריל החדש במשפחה ועיצוב ה-6 זורם והרמוני יותר מהדור היוצא. אלא שלמרות הכל, במספר זוויות בהם תתסתכלו עליה עדיין תוכלו למצוא זכר למכונית שיצאה לגמלאות.

תא הנוסעים זוכה לדיפון עור דו-גוני א-סימטרי וגימור "פיאנו פיניש" מבריק לקונסולה כאשר כל מתג וחוגה במקום המוכר. את העיצוב השבלוני ע"ע סדרה 5 עליה היא מבוססת, שוברת הקונסולה הפונה אל הנהג כאשר בחלקה העליון מסך גדול ממדים (10.2 אינטש) ובחלקה התחתון אותה ידית הילוכים מוכרת משאר הסדרות ולצידה חוגת מערכת ה-i-Drive. את גימור העץ שומרת ב.מ.וו לאזור ידיות פתיחת הדלתות ועור קטיפתי מרפד את הקורות. ניסתרים מהעין 16 הרמקולים של מערכת השמע מבית 'באנג & אולופסן'.

בהודעה לעיתונות נמנעת ב.מ.וו מלדבר על יחידת הכוח, אולם סביר להניח שדגם הקונספט יאמץ לחיקו את מנוע ה-V8 החדש והעוצמתי המקושר כמחליף ה-V10 של ה-M היוצאת. מדובר במנוע שנפחו 4.4 ל' ואשר בעזרת צמד מגדשי טורבו מפיק כ-550 כ"ס. עבור מי שלא מחפש הרפתקאות, יוצעו כל המנועים ותיבות ההילוכים הנמצאים בקטלוג של הסדרה 5. גם מידותיה של ה-6 החדשה לא נמסרו, אולם התמונות מלמדות על כך שהפרופורציות שלה יניבו מראה נמוך יותר.

הסדרה 6 קופה תושק כאמור בתחילת 2011 כאשר הגרסה הסופית לייצור תערוך את בכורתה האירופית בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ. גרסת מרכב הקבריולה תושק מאוחר יותר כשאירופה תחזה בה לראשונה קרוב לוודאי בתערוכת פרנקפורט בחודש ספטמבר. השקת ה-M6 צפויה לתחילת 2012. כמו הדור הקודם, גם סדרה 6 החדשה תגיע לישראל לאחר השקתה העולמית.

ב.מ.וו סדרה 6 קופה קונספט. אתר יצרן
ב.מ.וו סדרה 6 קופה קונספט/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully