וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

185 כ"ס לאודי A1

ירון אדרי

20.9.2010 / 16:37

אודי חושפת את גרסת ה-S ליין המחוזקת לסופר מיני היוקרתית A1. עם 185 כ"ס היא תצליח להתמודד מול המיני קופר S של ב.מ.וו?

מאז הושקה ה-A1 של אודי, נרשמת ציפיה לגרסה ספורטיבית אותה ניתן יהיה לעמת ראש בראש מול המיני קופר S. בתערוכת פריס תוצג ה-A1 במהדורת S ליין, ולפחות על הנייר יש לה נתוני פתיחה טובים בהחלט. היא תעמוד בקצה ההיצע למכונית הסופר מיני היוקרתית, לפחות עד שסדנאות הרכב תכנסנה לפעולה ובתנאי שלא תושק מתי שהוא בעתיד S1 של ממש.

מהתמונה היחידה שפרסמה אודי בשלב זה, לא בולטים לעין הבדלים מוחשיים לפחות בעיצוב החיצוני, ואפילו האות S אינה מתנוסס באדום בוהק על הגריל. אבל ההבדל הגדול נסתר מהעין בדמות מנוע ה-1.4 ל' TFSI כפול המגדשים ('על' וטורבו) המעניק לה 185 כ"ס ו-25.5 קג"מ. היא מאיצה תוך 6.9 שניות ל-100 קמ"ש תודות לתיבת S טרוניק כפולת מצמדים לה שבעה הילוכים (DSG) והמחט מפסיקה לטפס רק לאחר שהגיע ל-227 קמ"ש. אודי מתגאה לספר כי בתצורה זו צורכת המכונית 16.9 ק"מ לכל ליטר בנזין, ופולטת 139 גק"מ של CO2.

כמו בתמונות גם כך בשאר הפרטים שאינם נוגעים למנוע, אודי מקמצת במידע. היא מציינת את תצורת המתלים הסטנדרטית (מקפרסון מלפנים וקורת מתח מאחור) אולם לא מספרת האם נעשו בהם שינויים כדי להתאים את יכולת השלדה לקפיצה בכוח. עוד היא מספרת על דיפרנציאל אלקטרוני מוגבל החלקה, חישוקי 17 אינטש וצלחות בלימה מאווררות בקוטר 288 מ"מ. כל השאר, בדיוק כמו ב-A1 המאובזרת אותה פגשנו מוקדם יותר השנה במהלך השקתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully