וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרטי ממשיכה לשפר את הגרנטוריסמו

ירון אדרי

21.9.2010 / 8:46

היצע הגרנטוריסמו ממשיך להתרחב, הפעם עם גרסה מחוזקת וקלה. אמנם רק עשרה כ"ס יותר, אבל הבטחה לביצועים מעולם המירוצים

פרט לקוואטרופורטה הוותיקה, למזרטי יש דגם אחד עליו היא מבססת את עיקר הפעילות שלה. קוראים לו גרנדטוריסמו ובהיצע שלו מרכב קופה, קבריולה וכמובן גרסה קצת יותר קרבית עם סיומת S שאגב גם לה גרסה מיוחדת המוגבלת ל-12 יחידות. לקראת תערוכת פריס משחררת היצרנית מאיטליה עוד גרסה ל-GT, הפעם קיצונית קצת יותר. קוראים לה MC סטראדלה (Stradale) והיא קלה וחזקה מכל מזרטי שתוכלו לקנות היום.

עם מסורת מירוצים איטלקית טהורה בעבר ובהווה, מזרטי רוצה לקבוע עובדה כי ה-MC סטרדלה היא מכונית כביש עם התנהגות מהוקצעת. אמנם הספק מנוע ה-V8 בנפח 4.7 ל' צמח בעשרה כ"ס בלבד לכדי 450 כ"ס ביחס ל-S, אך יחד עם הפחתה במשקל, יחס ההספק לק"ג עדיף בהרבה. זאת על ידי הסרת המושב האחורי, שימוש בחומרים קלים ועוד כל מיני אביזרים בתא הנוסעים שהפינוק שהם מעניקים לא בדיוק מהסוג המועדף על ידי הרוכשים הפוטנציאלים.

לא נמסר כמה זמן לוקח ל-MC להגיע ל-100 קמ"ש (הערכה לפחות מחמש שניות), אולם כן נאמר כי מהירותה המרבית היא 300 קמ"ש. כדי להשיג זאת פרט לשיפור יחס הכ"ס לק"ג, נוספו לה אלמנטים אווירודינמים כמו מסיטי אוויר וכנפיים מלפנים ומאחור שמצד אחד אינם מגבירים את התנגדותה לאוויר ומנגד משפרים את הצמדתה לקרקע. לא משנה איך זה נעשה בדיוק, העיקר שגם את האפקט הוויזואלי הנחוץ זה משיג.

המזרטי גרנטוריסמו MC סטראדלה תוצג כאמור בתערוכת פריס, אז יוכלו גם הרוכשים הפוטנציאלים להפקיד עבורה סכום ראשוני ולהבטיח כי אחת מאלה שתיוצרנה תגיע אליהם. הסכום המוערך לה הוא קצת יותר מחצי מיליון שקלים, שזה לא נורא כל עוד מוסיפים לה עוד כמה עשרות אחוזים מסים ישראלים. אך אל דאגה, אלינו היא לא תגיע בקרוב.

מזרטי גראנטוריסמו MC סטראדלה. אתר יצרן
מזרטי גראנטוריסמו MC סטראדלה/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully