וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיזר 3 ללמבורגיני החדשה

21.9.2010 / 16:16

השור האיטלקי משחרר עוד פיסה מהפאזל של מחליפת המורצ'ילאגו. אבל האם למבורגיני מתעתעת בנו ומחביאה קונספט שני?

לא נשאר הרבה זמן עד לפתיחת תערוכת הרכב בפריס ולהצגת הבכורה של למבורגיני. המועד הוא ה-30 בספטמבר עבור קבוצות העיתונאים וה-2 באוקטובר לציבור הרחב, שחלקו כבר רתום למזוודות בדרך לטרמינלים בשדות התעופה. בעוד פחות משבוע נקבל תמונה קצת יותר מגובשת לדגם החדש שיחליף את ספינת הדגל של למבורגיני, המורצ'ילאגו, אך לאחרונה עולים מסרים מכלי-התקשרות בגרמניה שייתכן וישנו קונספט נוסף, עליו אין בדל של מידע.

בינתיים, למבורגיני משחררת לנו (לכאורה) את הקדימון השלישי לג'וטה, היורשת של המורצ'ילאגו. לפי התיאורים של היצרנית מאיטליה מדובר באיזשהו רכיב (קרבון) מהקונסולה הפנימית או באיזור הפקדים הסמוכים לגלגל ההגה. אפשר להבחין למשל על רקע התקריב, בזגוגית השפופה לקורה A והחיפוי העליון של לוח המחוונים, ועוד מחציו העליון של גלגל ההגה (בצבע אדום?).

כפי שסיפרנו בטיזרים הקודמים, לרבות באחרון שבהם (מספר 2), הגו'טה תעשה שימוש במנוע שמחלץ מקרביו כ-700 כ"ס בקירוב. על אף משקל גדול שהתווסף לממדי המכוניות לאורך השנים (500 ק"ג פלוס) בשל תקנות בטיחות, למבורגיני מבטיחה משקל צנוע והתנהגות כביש מאלפת. למי שייך הטיזר הזה? ניחוש לא פרוע כל כך אומר שזאת בכל זאת הג'וטה, לה ממתינים בקנה לפחות עוד שלושה קדימונים עד לחשיפה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully