וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסינית הראשונה הגיעה לישראל

ירון אדרי

28.9.2010 / 10:53

משלוח ראשון של 160 מכוניות MG הגיע לישראל לקראת תחילת השיווק. "מדובר במותג חדש אשר ירחיב את ההיצע ללקוח הישראלי"

משלוח ראשון של מכוניות סיניות הגיע לישראל, זאת לקראת תחילת שיווקן בשבועות הקרובים. לנמל אילת הגיעו 160 מכוניות MG מבית קונצרן הרכב הסיני הענק SAIC, אותן תשווק היבואנית 'קאר איסט', חברה בת בקבוצת דוד לובינסקי. מדובר בדגם ה-MG550, מכונית משפחתית גדולה שלדברי היבואנית, מבטיחה מציעה "סטנדרט יוצא דופן למכונית ברמתה". מחירה של ה-MG550 יחל ב-145 אלף שקלים.

"אנו גאים לייבא את MG, מותג רכב חדש לישראל. מדובר במותג חדש בארץ אשר ירחיב את ההיצע ללקוח הישראלי", כך מוסר דורי מנור מנכ"ל חברת דוד לובינסקי והעומד בראש קאר איסט, אשר קיבל את פני המשלוח הראשון. "מכונית המנהלים של מותג MG תפתח את סדרת המכוניות של המותג בישראל, והיא מאופיינת באיכות גבוהה עם אופי בריטי, נוחות נהיגה גבוהה, מאובזרת ביותר במחיר תחרותי".

יבוא המותג הסיני התאפשר רק לאחר אישור שהתקבל ממשרד התחבורה לפיו בשלב הראשון יוגבל השיווק ל-360 מכוניות בלבד עד לסוף 2010. במהלך 2011 מתכוונת איסט קאר להרחיב את ההיצע עם ה-MG350 המשפחתית ו-MG6 הגדולה בתצורת האצ'בק, וזאת בכפוף לעמידתן לאישור עמידתן בתקן הזיהום 'יורו 5'.

שורשים בריטיים, עבר גרמני, עיצוב איטלקי ועתיד סיני

המראה החיצוני של ה-MG550 מבוסס על עיצוב מבית חברת רובר הבריטית אותה רכש קונצרן SAIC, כאשר על העיצוב הסופי אחראית סדנת ברטונה האיטלקית. אורכה 4.62 מ', רוחבה 1.83 מ', גובהה 1.48 מ' ובסיס גלגלים של 2.71 מ' אמור להעניק ליושבים מרחב פנים מספק. נפח תא המטען 452 ל'.

ה-MG550 מצויידת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.8 ל' שפותח במקור על ידי ב.מ.וו ורובר. עם תזמון שסתומים משתנה, הוא מפיק 161 כ"ס ו-21.9 קג"מ הזמינים ב-2,500 סל"ד. לתיבת ההילוכים האוטומטית חמישה יחסי העברה, והיא מגיעה מחברת Aisin היפנית. התאוצה ל-100 קמ"ש נמשכת 10.8 שניות ומהירותה המרבית 205 קמ"ש. צריכת הדלק הממוצעת המוצהרת הינה 14.7 ק"מ לליטר במהירות של 90 קמ"ש.

מפרט האבזור כולל ריפודי עור למושבים, לגלגל ההגה ולידית ההילוכים, גימור דמוי עץ בלוח המחוונים, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, מושב נהג עם כוונון חשמלי, גג שמש, מערכת שמע עם שליטה מההגה ושמונה רמקולים, חישוקי סגסוגת ועוד. מפרט הבטיחות כולל שש כריות אוויר, בקרת יציבות וכל בקרות הבלימה המוכרות. כאמור, מחירה יחל ב-145 אלף שקלים והיבואנית תעניק לה אחריות מקיפה לשלוש שנים או 100 אלף ק"מ וכן התחייבות לרכישה חוזרת במחיר מחירון מלא בתום שלוש שנים.

מבחן דרכים ל-MG550 יערך מייד לאחר שהיבואנית תאפשר זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully