וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאט משביחה את האקסאו

ירון אדרי

28.9.2010 / 18:04

המשפחתית הגדולה שהיא בעצם אודי A4 מהדור הקודם, מקבלת תיבת רציפה. לטובת שיפור המרחב הוקטנו המושבים

על בסיס הדור הקודם של אודי A4, השיקה סיאט לפני כשנתיים את האקסאו בגרסאות סדאן ומאוחר יותר סטיישן. אלא שהיותה מיושנת בבסיסה, הציבה אותה בנחיתות מסויימת לעומת משפחתיות גדולות מקבילות. חלק מהתלונות הגיעו מהמושב האחורי שלא השאיר מרווח רב לרגליים. כעת משיקה סיאט את גרסת המודל 2011, עימה היא מנסה לשפר מעט את מרחב הפנים וזאת בנוסף להצגת תיבת הילוכים רציפה מולטיטרוניק לראשונה בחיי הדגם.

כדי להשיג מרווח פנים משופר, ערכה סיאט שינויים בגב המושבים הקדמיים ובספסל האחורי. התוצאה לדבריה היא תוספת של 4.4 ס"מ לאורך וזאת מבלי לפגוע בנוחות הישיבה. כמו כן, מדובר בשינויים במושבים הקיימים ולא הזזה של המושב האחורי אל תא המטען שנותר באותו הנפח בשני המרכבים.

יחד עם תוספת המרחב ליושבים מאחור, מציעה סיאט גם תיבת הילוכים חדשה. שוב מאודי, היא מביאה את תיבת המולטיטרוניק הרציפה לה גם שבעה הילוכים קבועים הניתנים להעברה על ידי מנופים בגלגל ההגה. תיבה זו תוצע בשילוב עם מנוע ה-2.0 ל' TDI בלבד (140 כ"ס) ולא ליחידות הבנזין. השידוך למנוע הטורבו דיזל מאפשר לה להציג צריכת דלק ממוצעת של 17.2 ק"מ לליטר.

האקסאו המושבחת תוצג בתערוכת פריס כאשר עד כה לא הגיע שום מידע מסיאט על כל מכונית חדשה אחרת שתעמוד לצידה, לרבות מכונית קונספט. נזכיר כי בתערוכת ז'נבה האחרונה הציגה סיאט את ה-IBE קונספט החשמלית.

סיאט אקסאו 2011. אתר יצרן
וגם נוספה תיבה רציפה/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully