וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה S2000 הבאה, היברידית?

ירון אדרי

29.9.2010 / 9:01

הרודסטר המוערכת עתידה לשוב לחיים בתוך שנתיים, בתחילה כגרסה פתוחה ל-CR-Z עם הנעה קדמית. טויוטה תציג גרסת קופה לפריוס

הונדה S2000 הבאה תהיה היברידית ועם הנעה קדמית, כך טוען מגזין 'רואד אנד טרק' המבסס את הפרסום על מידע שקיבל ממקורות יפנים. לדבריו, הונדה להוטה להציג מחליפה שתמלא את החלל החסר שהותירה מכונית הרודסטר המוערכת שייצורה הופסק לפני כשנתיים דבר הפוגם בתדמית הספורטיבית של היצרנית. אלא שמהמידע עולה כי לפחות בשלב הראשון, נאמני ה-S2000 לא יאהבו את מה שמחכה להם.

הבסיס לרודסטר הבאה כך על פי המקורות, יהיה מכונית הקופה ההיברידית CR-Z. זו תעבור מספר שינויים מתבקשים כמו הסרת הגג והתאמה לשני נוסעים כמו גם חיזוקי שלדה ראויים. אולם, יתכן כי גם מנוע ה-1.5 ל' בנזין בשילוב למערכת העזר החשמלית (IMA) והעברת הכוח לגלגלים הקדמיים יעברו גם אליה, אך פרט זה עדיין אינו ברור.

S2000 עם מנוע היברידי זעיר והנעה קדמית נשמע תמוה? כן, גם לנו, אלא שייתכן ובכל זאת שיש תקווה. הרודסטר הזו ככל הנראה תמוצב מול המאזדה מיאטה MX5, בין אם היא תקבל יחידת כוח היברידית או יחידת בנזין סטנדרטית ועל פי אותם מקורות, לאחר שהיא תושק, תתפנה מחלקת המחקר והפיתוח הלוונטית לתכנן מחליפה ראויה יותר ל-S2000 שכן תתהדר בהנעה לגלגלים האחוריים. אלא שנכון לרגע זה, היא עדיין תהיה היברידית בלבד.

ומה בצידו השני של הכביש? ככל הנראה גם טויוטה מתכננת ספורטיבית היברידית, שתהיה למעשה גרסת קופה לפריוס. דיווחים שונים טוענים כי היא כבר נמצאת על המחשבים ולוחות השרטוט בארבע החטיבות העולמית של היצרנית היפנית וכי השקתה צפויה להיות לכל המאוחר ב-2013. מוקדם יותר החודש הודיעה טויוטה כי תשיק שש מכוניות היברידיות חדשות בשנתיים הבאות, שתיים מהן למותג לקסוס. המותג העממי יחבוק סופר מיני היברידית על בסיס היאריס, מיניוואן ופיק-אפ על בסיס הפריוס וכנראה שהקופה תהיה הדגם הרביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully