וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני קופר למוסך

29.9.2010 / 11:26

ארגון הבטיחות האמריקני חוקר תקלות במערכת ההיגוי המיני קופר שיוצרה בשנים 2004 ו-2005. יקדם קריאת תיקון ל-80 אלף יחידות

הצרות במערכות ההיגוי ממשיכות. יומיים לאחר שיונדאי קראה ל-140 אלף סונטות למוסך בגלל מוט היגוי משוחרר, ה-NHTSA (ארגון הבטיחות האמריקני) שוקל להוציא קריאת תיקון למיני קופר בגלל משאבת הגה פגומה. בעקבות תלונות רבות על כשלים במערכת ההיגוי של המותג הבריטי-גרמני, ה-NHTSA ערוך לזמן כעת 80 אלף מכוניות.

מעל ל-50 דיווחים מפי בעלי מיני קופר שהצטברו עד כה ב-NHTSA, מגוללים מקרים כמעט זהים של איבוד יכולת ההיגוי באורח פתאומי וללא התרעה. "לפי הממצאים שלנו, מדובר בתקלה במשאבת ההגה שמשביתה את המערכת, מקשה על סיבוב גלגל ההיגוי ועלולה לגרום לאיבוד שליטה", כך בהודעה הרשמית של הארגון. על אף ריבוי המקרים, לא נרשמו תאונות דרכים הנוגעות ישירות למקרה זה.

בב.מ.וו טרם הגיבו למסקנות לעיל, אך ייתכן כי לאור נפח הכמות תאלץ לבדוק היצרנית מגרמניה היכן מרוכזות מרבית המכוניות הפגומות. מיני קופר היא מכונית פופולארית מאוד בכל העולם, בעיקר בארה"ב, ומספר קטן יחסית של יחידות נמכרו גם בישראל. נזכיר כי ה-NHTSA עסוק לאחרונה במספר מקרים שונים של תקלות היגוי, שניים מהם פוקדים את קונצרן יונדאי-קיה - הסונטה כאמור וכן תאונה בה התנתק ממקומו ההגה של קיה סול ממנה נעים 50 אלף בכבישי ארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully