וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבורגיני, האלמנט כבר בפנים

ירון אדרי

29.9.2010 / 12:44

למבורגיני חושפת את הטיזר השישי והאחרון למכונית שתוצג בתערוכת פריס. זו לא תהיה הג'וטה, אלא ה'ססטו אלמנט קונספט'

בתוך פחות מיומיים זרקה למבורגיני את שלושת הטיזרים האחרונים (מתוך שישה) למכונית אותה תציג בתערוכת פריס. אבל זה כבר לא ממש עוזר לה כי מי שעדיין לא התייאש מטפטוף המידע המייגע, כבר יודע בדיוק במה מדובר. מספר שעות לפני הטיזר האחרון שאותו אתם רואים כאן, החלו לצוף ברשת האינטרנט תמונות פיראטיות מודלפות של הדבר האמיתי שאותן מהסיבות הברורות אנחנו לא יכולים להראות לכם כאן.

יתכן שיש סיבה לכך שלמבורגיני הפיצה שישה טיזרים. כפי שנרמז בימים האחרונים, לא מדובר במחליפת המורצ'ילגו המיועדת ג'וטה, אלא במכונית קונספט חדשה העונה לשם 'ססטו אלמנט' - האלמנט השישי. מי שעוקב זוכר בוודאי שזה גם השם שהוצמד לטיזר הרביעי.

ובכל זאת, לא נהרוס ללמבו את החגיגה ונזרום בקצב שלה. גם הטיזר האחרון, רגע לפני החשיפה הרשמית, מגלה לנו מרכב שכולו קרבון כשהפעם נראה שמדובר באחד מלועות המפלט הבולטים ממרכז הדופן האחורית ומעליה כנף אווירודינמית מתבקשת. גם הפעם בצמוד לתמונה מזוכרת המילה לייט - "See the light", כשבבירור מדובר באידיאולוגיה העכשווית אצל יצרנית האקזוטיקה מאיטליה והיא להפחית ככל הניתן את המשקל כדי להשיג יחס הספק מכובד וגם לזהם פחות את הסביבה.

ועכשיו נהרוס. על פי הנתונים שהוצמדו לתמונה המודלפת, משקלה של הקונספט עומד על 999 ק"ג בלבד, שזה 341 ק"ג פחות מהגייארדו בלנקפיין אדישן עליה סיפרנו לכם אתמול שבפני עצמה היא המכונית הקלה ביותר של למבורגיני כיום. בתוך מעטפת הקרבון המלאה הושתל מנוע ה-V10 שבוודאי יפיק כאן משהו כמו 600 כ"ס אם לא יותר, כאשר התאוצה ל-100 קמ"ש מוערכת 2.5 שניות בלבד ו-350 קמ"ש היא המהירות המרבית.

אם חיכיתם בסבלנות עד עכשיו, תתאפקו עוד קצת. המכונית האמיתית שמסתתרת מאחרי הפאזל המתריס תיחשף בימים הקרובים עם פתיחת התערוכה ואנחנו נביא לכם תמונות שלה ואת כל המידע היישר מפריס. ביננו, בין אם מדובר בקונספט או בג'וטה, בכל מקרה כולנו נוכל רק לחלום עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully