וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2011, הקאמבק הגדול של אופל?

לפחות כך מצהיר שלמה שמלצר, לאחר שקיבל לידיו את הזכות לייבא את מותג אופל לישראל. 3,000 יחידות כבר ב-2011

זוכרים את אופל? מותג הרכב הגרמני אשר גסס בשנים האחרונות בישראל והגיע לשפל מכירות חסר תקדים, החליף בעלים ונציגות בישראל. בחודש החולף נושלה UMI מהזיכיון לשווק את מכוניות אופל בישראל וזה עבר לידיו של שלמה שמלצר, מבעלי שלמה סיקסט ובעליו של צי הרכב בגדול בישראל.

שמלצר, בעליה של קבוצת שלמה סיקסט החולשת על עסקי ציי הרכב וההשכרה, נחשבת לגוף החזק ביותר בישראל בשוק הרכב עם כ-25,000 רכישות רכב חדש מדי שנה, היה בעבר גם יבואן סקודה לישראל. "אף אחד לא האמין שאפשר למכור את המותג הזה בישראל ובכל זאת תראו איפה הוא היום, ציין שמלצר בכינוס עיתונאים מיוחד שנערך בתערוכת פריס.

את הכושר העסקי הזה מנצל שמלצר להפרחת הצהרות מבטיחות למותג אופל בישראל ובעיקר לאוזני מיכאל קלאוס, מנהל השיווק הבינלאומי של אופל. הצהרות אלה כוללות הבטחות למסירת החל מ-3,000 רכבי אופל בשנה הראשונה (עשרות בודדות נמסרו בשנה החולפת תחת ידי UMI) וכלה בכך שבעוד 5 שנים מהיום, אופל תתמקם בשלישיה המובילה של כלי הרכב בישראל, יחד עם מאזדה ויונדאי. כמו כן, מבטיח שמלצר כי תוך חודשיים בלבד, תסתיים הכנת רשת השירות למותג ואף הכשרת העובדים. "נציגי הדרכה של אופל מגרמניה נמצאים ברגעים אלה ממש בישראל וגם העובדים שלנו טסים לגרמניה כדי ללמוד. גם הבאנו אנשי מקצוע טובים מהענף (אילן טל מקרסו לדוגמה. ק.ל) והם יודעים את העבודה" מספר שמלצר.

תמיכה חזקה מאופל

מיכאל קלאוס מאופל מצדו סיפק גיבוי מלא לשמלצר והודיע כי לאחר ההחלפה הזהירה של היבואן לישראל (הראשונה, היחידה והתקדימית בשוק העולמי של אופל), היבואן החדש יקבל תמיכה מלאה להחזרת המותג לזוהרו. זאת על ידי בניית היצע מוצרים מלא לאורך השנים הראשונות הכולל מכוניות קטנות, משפחתיות ומשפחתיות גדולות, מכוניות במפרט מקומי מועדף (תיבות אוטומטיות, 4 דלתות וכו') ומחירים אטרקטיביים שיאפשרו לרכב לחדור ולהתחרות גם בשוק ציי הרכב וגם בקרב לקוחות פרטיים כשעל הכוונת נמצאת צ'מפיון מוטורס ומותג פולקסווגן שבידיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully