וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו ורולס רויס למוסך

3.10.2010 / 11:40

ב.מ.וו קוראת ל-350 אלף מכוניות למוסך, כולל מדגמי רולס רויס שבבעלותה, בשל תקלה במערכת הבלמים. "לא בעיה מסוכנת"

ב.מ.וו הפיצה קריאת תיקון ל-348 אלף מכוניות, זאת בעקבות תקלה במערכת הבלימה שאותרה בחלק מהדגמים המשווקים בעולם. לפי שעה, התקלה מופיעה בסדרה 5, 6 ו-7 שתאריך ייצורן בין יולי 2001 לנובמבר 2009, אולם עד כה לא נרשמו דיווחים על תאונות דרכים. בב.מ.וו מדגישים כי התקלה פוקדת את מנועי ה-V8 וה-V12 ונעדרת ממנועי הדיזל. קריאת התיקון כוללת את מותג הפאר רולס רויס שבעלות ב.מ.וו, החולקים באותם מנועים, אולם מדובר במספרים מצומצמים.

ב.מ.וו תאסוף מאות אלפי מכוניות מתוצרתה בכל העולם כדי לבדוק נזילה במערכת הבלימה שגורמת לאובדן כושר ההאטה של המכוניות. כ-200 אלף מהמכוניות בשוק האמריקני שם נעשית קריאת התיקון ביחד עם ארגון הבטיחות המקומי ה-NHTSA. לדברי החברה, לא נשקפת סכנה לנהגים מאחר ונשמרת יכולת הבלימה גם במצב החמור ביותר של התקלה אם וכאשר היא מתרחשת. "ישנו אובדן וואקום במערכת הבלימה, אבל זאת לא בעיה מסוכנת. נבדוק את כל המקרים ונטפל בהם במהרה", כך מסר דובר החברה בארה"ב פרנק סטיירבי ל'לוס אנגל'ס טיימס'.

לאור שיתוף המכללים עם מותג רולס רויס, ב.מ.וו נאלצת לקרוא גם לכ-6,000 יחידות מדגמי הפאר לסור אל מרכזי השירות כאשר רובן מסדרת הפאנטום. כ-930 מיחידות אלה בשוק הבריטי המקומי של מותג הפאר, והיתר פזורים בעולם.

ב.מ.וו תתקן את התקלה בכל המכוניות הרלוונטיות שנמכרו בעולם ללא עלות מצד הלקוחות. בישראל רולס רויס אינה נמכרת, והתקלה אם קיימת מתמקדת בדגמים למותג ב.מ.וו. מהיבואנית קמור נמסר לוואלה! רכב כי בשלב זה אין בידיה מידע על רלוונטיות התקלה למכוניות שנמכרו בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully