וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לקאמרו טופלס

ירון אדרי

4.10.2010 / 13:29

שברולט חושפת תמונה רשמית ראשונה לקאמרו קבריולה. תשתמש באותם מנועים של הקופה ותהיה יקרה ממוסטאנג המקבילה

עם כל הכבוד לתערוכת פריס וחשיבותה לאירופה, לשברולט האמריקנית יש שוק מקומי שהיא עדיין צריכה לשכנע שחל שיפור משמעותי במוצריה. ויחסי ציבור נעשים כמובן דרך הסקסי והלא שגרתי ולמערכה היא שולחת גרסה נוספות של מכונית הרטרו קאמרו, הפעם בגרסת הקבריולה לה מצפים רבים. זאת לקראת הופעת הבכורה שלה בתערוכת לוס אנג'לס שתיפתח ב-17 בנובמבר.

לאחר שנתפסה בעדשות צלמי הריגול וכשגרסות פתוחות כבר מוצעות על ידי סדנאות שונות, מציגה שברולט את התמונה הראשונה והיחידה בינתיים לקאמרו קונברטיבל. פרט להורדת הגג וההשלכות לכך (כמו חיזוקי שלדה שלרוב מעלים את המשקל), היא תשמור על אותו מפרט של מרכב הקופה.

בגרסת הבסיס יוצע מנוע ה-3.3 ל' V6 לו 312 כ"ס, אשר יחזיר 12.3 ק"מ ליטר על הכביש המהיר. מנוע ה-6.2 ל' V8 שהספקו 426 כ"ס יוצע בגרסת ה-SS. תיבת ההילוכים הסטנדרטית תהיה ידנית עם שישה יחסי העברה כשמספר הילוכים זהה יוצע עם התיבה האוטומטית האופציונלית.

בקרב המחודש בין מכוניות השרירים האמריקניות, מובילה הקאמרו שמצליחה למכור יותר מהמוסטאנג של פורד והרבה יותר מדודג' צ'אלנג'ר. הקבריולה תהיה יקרה יותר מהגרסה המקבילה של מוסטאנג עם תג מחיר התחלתי של כ-30 אלף דולרים (כ-110 אלף שקלים לפני מסים), אולם יש מי שממש מחכה לה ומוכן לשלם הרבה יותר. בעבור הזכות לרכוש את המכונית השנייה שתרד מפס הייצור, שילם לקוח אמריקני נלהב 205 אלף דולרים (כ-750 אלף שקלים) במסגרת מכירה פומבית מיוחדת. הוא יקבל אותה בחודש פברואר 2011 עם תחילת השיווק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully