וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 אופנועי ספורט חדשים לסוזוקי

6.10.2010 / 8:00

סוזוקי חושפת GSX-R600 ו-750 חדשים לשנת 2011 ועמם גם דגם עירום חדש -GSR750. בקרוב אצלנו

אחרי תקופה לא קלה עבור יצרניות האופנועים, החידושים בתערוכת קלן שבגרמניה, מבטיחים התעוררות ניכרת. סוזוקי מגיעה לתערוכה זו עם שלושה אופנועים חדשים, שניים מהם ממשיכי דורות והשלישי חדש לגמרי. ההיצע החדש מתחיל בשני ה-GSX-Rים של החברה, דגם ה-600 וה-750 שחודשו לגמרי לכבוד שנת 2011.

סוזוקי מספרים, כי גם הפעם הם השתמשו בניסיון שהצטבר במירוצי המוטו GP כדי לתכנן את שני הג'יקסרים וכך למשל אלה קיבלו שלדה חדשה לגמרי שלא רק משילה קילוגרמים חשובים לעומת העבר, אלא גם מקצרת את בסיס הגלגלים ב-1.5 ס"מ לטובת חידוד ההתנהגות וחזיתה הוחלף המזלג הקדמי לחדש ועבה מבית SHOWA.

הפיתוח נמשך גם במנוע ה-GSX-R-600 וזה כולל החלפת בוכנות לקלות ועמידות יותר מדומה למנועי המירוץ של המוטו GP, קאמשפטים חדשים וזוויות צרות יותר בשסתומים. תיבת ההילוכים מקבלת יחסי העברה קצרים יותר לטובת שיפור יכולות התאוצה וצבירת המהירות ביציאה מפניות.

במקביל אליו, גם ה-GSX-R750 עבר עדכונים דומים כדי ליצור, לדברי סוזוקי, את אופנוע הספורט בנפח 750 סמ"ק הטוב בעולם. גם הוא משיל שומן מיותר ומקצר את בסיס גלגליו בדומה לגרסת ה-600 סמ"ק, אך בזכות יחס ישר בין הקדח למהלך הבוכנה, הוא אמור להיות לא רק חזק ומהיר מבעבר, אלא גם מתאים יותר לשימוש כביש יומיומי.

כדי שיוכלו לעצור היטב באותה המידה בה הם מאיצים, סוזוקי מתקינים בהם בלמים מהשורה הראשונה מבית ברמבו. אלא מגיעים עם צמד דיסקים צפים לגמרי בקוטר 310 מ"מ, ואותם נושכים קאליפרים רדיאליים מונובלוק של ברמבו.

האופנוע השלישי להיחשף בתערוכת קלן הוא ה-GSR750 החדש לגמרי של סוזוקי. זהו אופנוע עירום (ללא חיפוי פלסטי חיצוני), שנועד להתחרות בקטגוריה המתחזקת מסביב לעולם (בדומה לקוואסאקי Z750R). אופנוע זה אמנם מגיע ללא פיירינג, אך בכל שאר התחומים, לא נחסכת ממנו השקעה. מחד, הזרוע האחורית נראית פשוטה יחסית, מה שמעיד על היותו אופנוע תקציב, אך הוא בנוי סביב שלדה חזקה וקלה כשל אופנועי סופר-ספורט, מלפנים ומאחור מותקנים מתלים מבית KYB שמציעים כוונון מלא והמנוע מגיע מה-GSX-R750 לאחר שעבר עדכונים מתאימים.

השינויים הללו כוללים קאשפטים (גלי זיזים) מתונים יותר וכן שאר שינויים מבניים בתוך המנוע כדי להסיט את עקומת הכוח והמומנט נמוך יותר בסל"ד לטובת חדות וגמישות.

'מעופר אבניר' יבואנית אופנועי סוזוקי לישראל נמסר כי שני אופנועי הסופר ספורט של סוזוקי יגיעו כצפוי לישראל בתחילת 2011, ואפשרות ייבואו לישראל של ה-GSR העירום נבדקת ברגעים אלה ממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully