וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודג' צ'ארג'ר תוקפת מחדש

8.10.2010 / 11:00

דודג' חושפת את הדור החדש למכונית השרירים האמריקנית צ'ארג'ר. העיצוב קלאסי, המנוע הבכיר יהיה 5.7 ל' HEMI

על רקע ארגון תערוכת המשפרים של SEMA בלאס ווגאס שתפתח בחודש הבא, קרייזלר משחררת פרטים ותמונות ראשונים אודות הצ'ארג'ר החדשה מקבוצת דודג'. בזיקה היסטורית מחמיאה, דודג' טוענת שהדגם החדש קיבל השראתו מהדור השני של הצ'ארג'ר המיתולוגית שנוצרה בשלהי שנות ה-60. לעניות דעתם, הם הצליחו לתרגם את החזות הקלאסית של העבר ולחברה עם יתרונות טכנולוגיים מהמאה ה-21. לא עשו זאת כך בפעם הקודמת?

בגלגולים רשמיים, מדובר כאן בדור השביעי של הצ'ארג'ר שמיוצרת מאז 1964, בשנה בה הציגה קרייזלר את הקונספט המבוסס על הדודג' פולארה. היא ממשיכה את קווי העיצוב של הדור היוצא מ-2006, אולם המכונית קיבלה כעת הופעה תפוחה, גדולת ממדים ואגרסיבית מאוד, אפילו לעומת מתחרות דוגמת פורד מוסטנג ושברולט קאמרו. "Ready to attack the road", כך מתארים אותה בכירי דודג' בהצהרות רשמיות. את תמונת תא הנוסעים טרם פרסמה החברה.

בחזיתה של הצ'ארג'ר החדשה שני מנועים: יחידת בסיס בנפח 3.6 ל' פנטסטאר עם שישה צילינדרים (מעל 270 כ"ס ו-34 קג"מ, משותפת לגרנד-צ'ירוקי 2010) וכן את המנוע הבכיר מסדרות ה-HEMI בנפח של 5.7 ל' V8 המפיק 350 כ"ס ו-53.4 קג"מ. דודג' תשווק את המכונית במהדורה המסורתית - R/T, ובין היתר תכלול אופציה להנעה כפולה ומערכות דלק שצורכות פחות משאבים, אבל אל תתפלאו אם פליטת ה-CO2 תהיה בשחקים. הצ'ארג'ר תורכב במפעל אונטריו בקנדה ותגיע לאולמות המכירה בארה"ב לקראת סוף השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully