וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפה אדומה על גרמניה

7.10.2010 / 8:33

דוקאטי מכריזה: השוק הגרמני הוא השני החשוב ביותר באירופה ומגיעה עם מבחר חידושים לתערוכת האופנועים בקלן

למרות התכווצות שווקי הדו-גלגלי מסביב לעולם, בדוקאטי ממשיכים לדהור קדימה עם מגוון כלים חדשים וכן חידושים ושדרוגים לדגמים הפופולריים. חלק ניכר מחידושים אלה, בחרה דוקאטי להציג בתערוכת קלן שבגרמניה, מתוך ההסבר כי זו המדינה השניה החשובה ביותר לשיווק אופנועי החברה (מייד אחרי איטליה, ארץ המוצא).

אל תערוכת קלן, דוקאטי מביאה את המולטיסטרדה 1200 החדש (נבחן על ידינו בעבר) בזכות ההצלחה הרבה שנחל בגרמניה מאז הושק במרץ השנה ומודיעה כי בשנת 2011 זה לא צפוי לעבור שום שינוי. לצדו, אופנוע הסופרבייק החדש, ה-848 EVO שמקבל בדור זה 140 כ"ס, בלמי מונובלוק של ברמבו ומשכך היגוי. ה-848 החדש ככב התערוכה כשהוא לבוש בפלסטיקה לבנה, עם שלדה וחישוקים אדומים ייחודיים.

שלישי בתצוגה הוא אופנוע ההיפר ספורט הקיצוני של החברה, ה-1198 שלכבוד 2011 מקבל שלל מערכות אלקטרוניות לשיפור יכולות המסלול שלו. דור זה מקבל DTC - בקרת משיכה (Ducati Traction Control), DDA - מחשב ניתוח מיידע מתקדם (Ducati Data Analyzer) וכן DQS - קוויק שיפט בתיבת הילוכים (Ducati Quick Shift) כסטנדרט בכל גרסאות ה-1198. גרסת ה-SP שמשדרגת את גרסת ה-S הנוכחית, מוסיפה לכל המערכות האלקטרוניות שלעיל גם מתלה אחורי אוהלינס TTX, מצמד מחליק ומכל דלק מאלומיניום.

רביעי הוא הסטריט פייטר המטריף, שנשאר זהה טכנית לאופנוע הנוכחי, אך מוסיף סכמות צביעה חדשות להיצע. בנוסף אליו, גם משפחת המונסטרים (נבחנו על ידנו בעבר) זוכה בחופן שדרוגים. אמנם ה-1100 EVO טרם נחשף, אך דוקאטי מספרים כי ה-696, גרסת הכניסה לעולם של דוקאטי, מקבל כידון מוגבה ב-2 ס"מ ושלדת זנב חדשה, כדי לשפר את תנוחת הרכיבה, כפי שנעשה במונסטר 796 החדש. בנוסף לכך, גם ה-696 וגם ה-796 מקבלים מזלג קדמי חדש מבית מרזוקי (43 מ"מ) כסטנדרט לשיפור ההתנהגות.

מדוקאטי ישראל נמסר כי כבר בחודשים הקרובים (נובמבר-דצמבר) יגיעו המונסטרים (696 ו-796) בגרסאות החדשות, ה-848EVO יגיע לישראל בשבועיים הקרובים ואילו ה-1198 והסטריט פייטר החדשים יגיעו בהזמנה מיוחדת בלבד ובטווח אספקה העומד על כחודש ימים.

דוקאטי מונסטר 796. אתר יצרן
מונסטר 696 ו-796 משתפרים ומקבלים מזלג קדמי של מרזוקי/אתר יצרן

  • עוד באותו נושא:
  • דוקאטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully