וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשטן יש 478 כ"ס

14.10.2010 / 16:11

מהדורת ה-Red Devil של סדנת ווימר מגרמניה סוחטת עוד 208 כ"ס ממנוע הפולקסווגן גולף R החדשה. 291 קמ"ש אקספרס לגיהנום

בזמן שבאירופה מתכוננים לחורף, סדנאות השיפורים סוגרות הזמנות לחג-המולד. סדנת ווימר RS מסיימת בימים אלה את הליטושים והפינישים האחרונים שנותרו על הספורטיבית החדשה, שיוצאת לכבישים בקרוב ותהווה קפיצת מדרגה יוצאת דופן למי שברשותו פולקסווגן גולף R. כמה אטרקטיבי הפרויקט? תחשבו שעוד גולףGTI נדחסה תחת מכסה המנוע.

ווימר חנכה את ה- "Red Devil V-Projekt" לפני ארבעה חודשים, אך מאז השעתה את התכנון כדי לשנות חלק מן המכללים וחזרה אליו בתחילת ספטמבר. המהדורה זכתה לכינוי זה על רקע הגוון האדום שעוטף את הופעתה, אך מה שבאמת הופך אותה למכונית בעלת יצרים שטניים היא היחידה הבנזינית בחזית והמרכיבים סביב הגלגלים. רשימת השדרוגים מתחילה במשאבת שמן משנית, מערכת הזרקה משופרת, מערך ניהול מנוע מתוחכם, השתלת סט מתלים בכיול שונה (מונמכת בכ-20 מ"מ) ושינויים במערכת הפליטה והיניקה כולל צינורות מהמנוע לאגזוז שקוטרם 84 מ"מ.

לגולף R הספק רשמי של כ-270 כ"ס כפי שהיא מגיעה אל אולם התצוגה. אולם, ווימר מעוניינת לתת לכם דחיפה בדרך למטה. סט השדרוג המנועי 'סטייג' 5' (עלותו נאמדת ב-10,000 יורו למכונית ספורטיבית) מפיק ממנוע ה-TFSI לאחר ההתקנה כ-478 כ"ס ו-62.2 קג"מ (35.6 קג"מ בסדרתית). לא ידוע כמה נמשך המיאוץ ל-100 קמ"ש (5.7 ש' מהמפעל), אולם לדברי הסדנה מדובר בהתקפה מתפרצת, לפחות כמו המהירות המרבית שעולה מ-250 מוגבלים ל-291 קמ"ש. ווימר טרם נקבה במחיר הסופי, ואולי היא בכלל מצפה לקבל בתמורה את נשמות הנהגים שיסכימו ללכת ראש בראש עם השטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully