וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקלה יוקרתית: אסטון מרטין למוסך

9.10.2010 / 9:25

אסטון מרטין קוראת לכ-5,000 מכוניות מדגמי הוואנטג', DB9 ו-DBS לסור למוסכים בשל מתלה פגום שעלול להוביל לאיבוד שליטה

אסטון מרטין, יצרנית מכוניות העל, תזמן מעל ל-5,000 מכוניות מתוצרתה למרכזי השירות בגלל תקלה מסוכנת במערכת המתלים, כך בהודעה רשמית שוציאה מהמטה הראשי שלה בגיידון בריטניה. קריאת התיקון כוללת את דגמי ה-DB9, DBS, וה-V8 וואנטג' שייוצרו בין 2007 ל-2008. לפחות כאלף כלי-רכב ייקראו לתיקון בארה"ב בהוראת ארגון הבטיחות האמריקני ה-NHTSA, ועוד כ-4,100 מסביב לעולם.

דובר אסטון מרטין בארה"ב, סקוט מורגן, אמר ל'בלומברג' כי מדובר בבעיה באחד מחיזוקי המתלה הקדמי של המכוניות. "אתרנו את התקלה במהלך מבחנים שנערכים למכוניות שמגיעות לשירות רגיל", כך לדבריו. ה-NHTSA מפרסם כי מנתונים שהגיעו לידיו, ניתן להבחין בפגם בשלב מוקדם יחסית. "יש לשים לב לרעשים מתכתיים ליד הגלגלים הקדמיים. זה מצביע על מכונית שחייבת להגיע לתיקון מיידי".

אסטון מרטין מצידה טוענת כי התקלה אינה מסוכנת וכי לא דווחו עד היום, יותר משלוש שנים מאז ירדו מכוניות רלוונטיות מפס הייצור, תאונות-דרכים הקשורות למקרה. "אנחנו נוקטים בצעדיים בטיחותיים ומניעתיים בלבד. הדבר הגרוע מכל שיכול לקרות הוא מעט חופש במערכת ההיגוי בזמן סיבובים", כך מדגיש מורגן. החברה תתקן את המכוניות הפגומות שחלקן נאמדות במחירים שבין 150 ל-200 אלף דולרים, ללא עלות מצד הלקוחות שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully