וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לפולקסווגן איוס

11.10.2010 / 7:25

לראשונה בחייה זוכה הפתוחה המפוארת של פולקסווגן לעדכונים קוסמטיים קלים בדרך להשקתה הרשמית בתערוכת לוס אנג'לס

יותר מארבע שנים חלפו מאז שפולקסווגן פיצלה את משפחת הגולף והולידה מקרביה מכונית פתוחה עם גג-קשיח בשם איוס. הקבריולה אמנם לא נחרטה בתודעה או בטבלת המכירות, אך גם לכלי-רכב אנונימיים נדרשת מתיחת פנים המיישרת קו עם משפחת הקונצרן. עתה, שבועות ספורים טרום בכורתה הרשמית בתערוכת הרכב הנוצצת בלוס אנג'לס, פולקסווגן חושפת את הופעתה המעודכנת, תוך שינוי מזערי ביחידות ההנעה והבלטת הקווים המשפחתיים המשותפים.

מבחינת ממדיה לא חלו הרחבות ושינויים מהדגם הקודם: אורך 4.40 מ', רוחב 1.79 מ' ובסיס גלגלים של 2.57 מ' על פלטפורמת פולקסווגן גולף. האיוס (על שם אלת השחר ביוון) מציגה במסגרת מתיחת הפנים, אימוץ הפרונט המלוכסן המזוהה מהקונצרן, לרבות הקרובות לה ביותר כמו פולו, ג'טה, פאסאסט, טוארג ויתר בנות הבית. ניכר לעין כי הותקנו נורות LED, הפגושים תפחו ועיצוב בתי-התאורה בחלק תא המטען שונה.

תא הנוסעים לוטש והודק בכמה פינות ואיכות החומרים שופרה. חבילות האבזור תכלולנה יותר אפשרויות התאמה לצבעים החיצוניים, בעוד הגימור יהיה מוקפד מבעבר. תוספות אחרות על פי בחירה תהיינה מערכת סיוע לחנייה, תאורת לילה אוטומטית ועוד. רמת הבטיחות נשמרת עם בקרות יציבות ובלימה ושש כריות אוויר.

בהיצע המנועים שלוש יחידות בנזין: מנוע ה-1.4 ל' TSI יפיק בין 122 (טורבו) ל-160 כ"ס (טורבו ומגדש על) ואילו המנוע הבכיר יחלץ 207 כ"ס ממנוע 2.0 ל' TFSI (משותף לגולף GTI). התיבות תהיינה רובוטיות או ידניות עם שישה יחסי העברה. מנוע הדיזל העממי (לאירופה כמובן) מצוייד ב-140 כ"ס מגרסת ה-TDI בשידוך לתיבה ידנית לה שש מהירויות. בשלב זה, אין מידע על מנוע V6 בקנה כפי שהיה בגרסה היוצאת.

האיוס מיוצרת במפעל 'אוטואירופה' בפלמלה פורטוגל מאז יומה הראשון. נזכיר כי בשלהי 2005, חודשים לפני תחילת המסירות, נדחתה השקתה בגלל בעיות אטימה של פריצת רוח מהתקרה המשתפלת. בעקבות המקרה, לקוחות המתינו עד לרבעון הראשון של 2006 כדי לקבל את המפתחות. לפי שעה, דגמי 2011 יחלו להמכר באירופה לקראת השנה החדשה. למרות שנמכרה כאן בעבר, לארץ, לא תשוב האיוס, כך נמסר לוואלה! רכב מיבואנית פולקסווגן צ'מפיון מוטורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully