וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טידה חדשה בדרך

12.10.2010 / 10:44

ניסאן חושפת איור מוקדם למשפחתית העממית טידה המתוכננת לשיווק במהלך 2012. בכורה בסין בדצמבר

שש שנים אחרי החלוצה, ניסאן טידה החדשה מתקרבת לפס הייצור. ההפרש עד ליעד המתוכנן מוערך בפחות משנה, ואפשר לצפות שנראה אותה באולמות המכירה במחצית הראשונה של 2012. לעת עתה, וכדי לעורר את יצר הסקרנות שלנו, החברה היפנית משחררת קדימון מאויר של הטידה המשפחתית, ועל פיו עולה כי ניסאן החליטה לשנות גישה ולחבר מודל הרבה יותר אלגנטי ואופנתי בצורתו.

הטידה שתמכר בארה"ב תחת שמו של דגם מקביל הנמכר שם - ורסה (Versa), תהיה גדולה יותר מקודמתה בכל המידות. מדובר בהפרשים של מספר ס"מ באורך וברוחב, אולם אין בשלב זה פירוט משלים על הממדים, כמו למשל גודל תא המטען. באותה נשימה, לא נוכל לספר דבר על יחידות ההנעה המצורפות לסדאן החדשה, אך קרוב לוודאי שהנפחים הבסיסיים יוותרו זהים וינועו בין 1.6 ל' ועד 1.8 ל' בשידוך לתיבות אוטומטיות וידניות כמקובל בקבוצה.

הטידה הנוכחית שירשה את מקומה של האלמרה, מיוצרת כיום במדינות רבות ביניהן יפן, מקסיקו, תאילנד, אנגולה וסין. היא הולידה תצורת האצ'בק קומפקטית וכן מכונית המונעת על מערכת חשמלית (פילוט בארה"ב). בישראל היא נמכרת מזה 3 שנים, וזכתה להצלחה מכובדת בקרב מתחרותיה. אולם, סביר כי הדור היוצא ייזכר בתודעה בעיקר בזכות הפרסומת הפופולארית והשנויה במחלוקת - "אינעל אבו טידה".

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully