וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרייזלר 200 מתקרבת

13.10.2010 / 9:56

היצרנית האמריקנית מקדמת את הסדאן החשובה לקראת בכורתה הרשמית בתערוכת לוס-אנגל'ס ומשחררת עוד תמונות ופרטים

קרייזלר מטפטפת בחודש האחרון מידע חצוי ומעורפל אודות מחליפתה של הסיברינג – קרייזלר 200. הסדאן המשפחתית מתוכננת אמנם על אותה הפלטפורמה הנוכחית, אך תחת המעטפת ציידה אותה האמריקנית במיטב החידושים שעומדים לרשותה. לא ידוע עד כמה לפיאט - בעלת הבית, נגיעה במכללים הטכנולוגים של המכונית לאור שילוב המנועים הגדולים מסדרות הפנסטאר, אך נראה כי האיטלקים פוקחים עין מקרוב כדי לוודא שהמכונית תצא לכבישים מחוזקת במפרט מודרני.

מהתמונות הנוספות שפורסמו עולה כי הקרייזלר 200 גדולה יותר מהסיברינג בכל מידותיה. במונחים של תכנון, מדובר בעצם במתיחת פנים מאוד מקיפה שיוצרת השלכה נכבדת על כל הקו החדש של קרייזלר. עיצובה החיצוני נותר אמריקני במהותו ומושפע רבות מה-300, אך גם מאוד מתאמץ להתקרב לפלג הגרמני, לרבות מרצדס, וכן משווה לפרונט מראה הרבה יותר מהודר. את תמונת תא הנוסעים קרייזלר מסרבת לשחרר לפני הבכורה, אך רומזת על איכות חומרים גבוהה ושפע פינוקים ליושבים.

בהתאם למגמה הגלובאלית פועלת היצרנית לצמצם את נפח מנועיה, ולשדרג את יכולתם להפחית את הנזק לסביבה. סדרת המנועים עברה מחד שינויים אקולוגיים חשובים, אך עדיין נותר מקום לשיפור לעומת המתחרות. בחזיתה של ה-200 יאוכלסו בשנה זו מנועי בנזין מסורתיים: יחידות הבסיס תהיינה בנפח של 2.4 ל' (כ-200 כ"ס) בשידוך לתיבות אוטומטיות 4 או 6 הילוכים, ואילו המנוע הבכיר הוא פנסטאר V6 המפיק 290 כ"ס מחובר לתיבה אוטומטית עם 6 מהירויות.

זאת ועוד, נאמר כי הושם דגש מיוחד על היכולת הדינאמית של המכונית ואיטום מפני רעשי כביש פולשניים תודות לבידוד אקוסטי מעובה בחלונות הצד ובשמשות. בין היתר פורסם כי מערכת המתלים הרבה פחות רכה, וכי זו מתגמלת בנהיגה מעט יותר ספורטיבית מהרגיל בקבוצה. ההגה חד יותר בתחושתו, ומערכת הבלימה אף היא מספקת האטה משופרת.

המפרט של ה-200 מאוד מרשים ועשיר על הנייר. בארה"ב מקווים שכשלונותיה של הסיברינג לא יהיו לה לרועץ (אולי השם יעשה את ההבדל), ושואפים לנגוס בקבוצת המשפחתיות הגדולות ולערער את בטחונן של האקורד, הסונטה, המליבו ויתר המשתתפות שרובן התחדשו ב-2010.

מה תוליד ה-200 עוד מוקדם לדעת. קרייזלר צריכה להתאושש מפשיטת הרגל שפקדה אותה ב-2008, כך שהיא נאבקת על מקומה מעמדת נחיתות. מכירות ראשונות יחלו בארה"ב בסוף השנה.

קרייזלר 200. אתר יצרן
קרייזלר 200/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully