וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה לא (רשת) חברתית

14.10.2010 / 9:13

חוסמת את גישת עובדיה לפייסבוק ולרשתות חברתיות אחרות בגלל חשש לדליפת חומר מסווג ליצרניות מתחרות. No Like

עובדי פורשה בעולם הופתעו לגלות בימים האחרונים כי הרשתות החברתיות אינן פתוחות בפניהם יותר. יצרנית מכוניות הספורט משטוטגרט הפעילה הוראה מנהלית, על פיה תאסר הגישה לאתרי פייסבוק (Facebook) וזינג (Xing) בשל חשד לריגול תעשייתי מצד המתחרים, כך מדווח 'בלומברג'. עוד נאמר כי לפי שעה לא אורגנה מחאת נגד מצד העובדים וחסימת האתרים עוברת ללא סערות פנימיות.

לדברי החברה, עלה החשד כי חברות איסוף מודיעין עוקבות אחר הפוסטים של עובדיה ומלקטות אינפורמציה על טכנולוגיות ופרויקטים חדשים. דובר פורשה גרמניה, דירק ארייט, אומר כי העובדים משתפים אמנם את החברים שלהם בפיתוחים וקידום תוכניות, אך יש (גם) בכך סיכון גדול מאוד בשל הזמינות של החומר באוויר. "שירותים כאלה פשוט מהווים איום בעל פוטנציאל גדול עבורנו. אנחנו לא רוצים שתהיה גישה לכל דבר ודבר".

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם. היא מונה כיום יותר מ-500 מיליון משתמשים ומגמת הגידול בה נמשכת מידי יום. בחודש מאי האחרון התחייבה פייסבוק לייעל את רף האבטחה שלה לאחר שספגה ביקורות מצד חברים ומחוקקים על פרצות חמורות ונגישות קלה למידע פרטי. לטענתם, פייסבוק אינה עושה מספיק כדי לשמור על המשתמשים שלה מפני חדירה לפרטיות.

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully