וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולם לניסאן 'פרימיום' בהרצליה

18.10.2010 / 10:31

קרסו יבואנית ניסאן לישראל הודיעה על פתיחתו של אולם תצוגה בלעדי לגרסאות המאובזרות ומכוניות הספורט של המותג היפני

יבואנית ניסאן לישראל קרסו מוטורס, חונכת אולם תצוגה חדש ברחוב משכית מס' 25 בהרצליה פיתוח. האולם החדש יתמקד אך ורק בגרסאות המאובזרות ביותר שבהיצע ובכלי-רכב מקבוצת הספורט הפנימית של המותג היפני כגון ה-370Z, ובשלב מתקדם יותר במהלך 2011 תוצג גם ה-GT-R.

שטח האולם משתרע על 400 מ"ר ומתחם הקמתו סמוך לאזור התצוגה של אינפיניטי, חטיבת היוקרה הממותגת שלה. בשלב הראשון עם פתיחת האולם, תציג קרסו את הניסאן ג'וק לבדו לצורך הזנקת הסדרה של רכב הפנאי הקומפקטי. "החלטנו להציג את הג'וק לראשונה באולם התצוגה החדש של רכבי הפרימיום והספורט של ניסאן. הג'וק הוא דגם חשוב עבורנו ועבור שוק הרכב הישראלי כפורץ סגמנט שלא קיים בישראל ואנו שמחים להיות הראשונים בו." כך מנהל המותג רועי שחורי.

מעבר לציון המאורע עצמו, הרי שמדובר בקרקע פורייה למיסוד משפחות רכב חדשות בישראל. בין כלי-הרכב שיוצעו במתקן מהדורות פנאי שטרם נראו בישראל עד כה; לצד מפרטים שמנים לגרסאות הקשקאי והמורנו, ניסאן תחשוף את הג'וק טורבו (190 כ"ס, 24.7 קג"מ, תיבה רציפה), פאת'פיינדר V6 (לו 231 כ"ס) ובמהלך 2011 תושק כאמור ה-GT-R באיחור של שנתיים. מחירה של מכונית הספורט המוערכת ינוע בין 700 ל-900 אלף שקלים. לפי שעה, אין תוכניות לייבוא האלטימה והמקסימה הנמכרות בארה"ב.

עם פתיחת האולם החדש והייחודי, תנסה קרסו לחזק את תדמית מותג ניסאן בישראל. בתשעת החודשים הראשונים של 2010 נמסרו 5,116 מכוניות, ירידה של 12 אחוזים ביחס לתקופה המקבילה אשתקד וזאת כשרבים מהמותגים המתחרים רושמים עליות חדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully