וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי S1: רחוקה, אבל מתקרבת

20.10.2010 / 13:39

אודי רומזת שגרסתה החמה של הסופר מיני היוקרתית A1 תזכה לענוד את מנגנון הקוואטרו ומנוע תואם. אבל S1 לא לפני 2013

כשאודי חשפה את מהדורת ה-TFSI בתערוכת פריס, לא מעט מבקרים הביעו אכזבה קלה שהיא ולא אחרת תהווה את הדינמיט של אודי A1, בעוד ה-S קוואטרו נגדעה באופן מפתיע. ולכן, כדי לעשות סדר בדברים, נפלה הכרעה על פירוד טכני בין המותגים זמן קצר לפני הבכורה בצרפת; עלה החשש באודי שחסידי המותג לא יקבלו את סדרת ה-S בהיעדר הנעה כפולה, היות וה-TFSI אינה מעוטרת בסימן ההיכר המיתולוגי. אך האם באודי בכל זאת מתכננים S1 אמיתית כמחווה לאגדה משנות ה-80?

כפי שמסתמן מכלי-התקשרות בגרמניה, בהחלט יש סיבה לאופטימיות, אבל זהירה. אודי מקווה לנצל את פלטפורמת ה-A1 כדי לבנות יורשת ל-S1 ועוד לפני כן לנסות לבסס את מהדורות הקוואטרו באמצעות מכונית הראווה המרשימה מתערוכת פריס. יחד עימה, גם חטיבת הפרטיות של פולקסווגן חזק בתמונה וזו מחזקת את יצר העממיות עם הפולו R כאחות כוחנית ל-GTI, ועוד שני דגמים נוספים שממתינים על הקו.


ככל הידוע, דגם ה-TFSI הבכיר ביותר יגנז ברגע שה-S1 תעלה לרצפת הייצור (גם ה-A3 צפויה לקבל גרסת S חדשה). אודי שקלה לאחר השקתה של ה-A1 לייצר את ה-S1 לקראת 2012, אולם דחתה את התוכניות מספר פעמים. ומה באשר לעוצמה? השערות מדברות על תפוקה מרבית שגובלת ב-240 כ"ס בגרסאות בסיס ותיבה ידנית עם שישה הילוכים. אם משהו מכך יקרה, לא צפוי שנראה זאת לפני 2013. המחיר יהיה בהתאם.

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully