וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולוו, דודג' וקרייזלר למוסך

ירון אדרי

21.10.2010 / 11:35

תקלה במנגנון הפעלת כרית האוויר לנהג מחזירה את וולוו למוסך. קרייזלר ודודג' עלולות להתלקח בשל צינור שמן פגום

במקביל לקריאת התיקון החדשה של טויוטה ולקסוס, גם וולוו וקרייזלר קוראות למכוניותיהן לסור למוסכים בשל בעיות בטיחות. במקרה של היצרנית השוודית, כשל באחד מצמות חיווט כרית האוויר לנהג עלולה לגרום לתפקוד לקוי בעת תאונה. כרית האוויר לא תיפתח כמתוכנן והנהג עלול להפגע כתוצאה מכך. וולוו וארגון הבטיחות האמריקני NHTSA קוראים לכ-10,000 מכוניות מדגמי XC60, XC70 ו-S80 מדגמי 2010 ו-2011 וכן V70 מדגם 2010 לסור למוסכים בארה"ב, ובשלב זה לא ידוע מהו היקף הריקול העולמי.

קריאת התיקון של וולוו רלוונטית ל-62 מכוניות מדגמי 2010 ו-2011 של ה-XC60 וה-S80. מהיבואנית לישראל מאיר נמסר לוואלה! רכב כי "הפעולה אינה מצריכה החלפה של חלקים, אלא הדבקת דיסקית לאבטחת הקונקטור. הודעות נמסרות ללקוחות בימים אלה. זמן השהיה במוסך לצורך הפעולה כחצי שעה".

במקרה של קרייזלר האמריקנית, מדובר בפגם ייצור באחד מצינורות מערכת תגבור הכוח להגה. נזילת שמן בשל כשל במחבר הצינור על רכיבי המנוע החמים עלולה לגרום לדליקה. קריאת התיקון רלוונטית ליותר מ-26 אלף מכוניות בארה"ב, אשר יוצרו בשנה האחרונה ובינהן קרייזלר סברינג ו-300 הנמכרות גם בישראל. קריאת התיקון רלוונטית גם למותג דודג' וכוללת את הדגמים צ'ארג'ר, צ'אלנג'ר וכן אוונג'ר וג'רני הנמכרים בישראל. עוד נכלל בקריאת התיקון הטנדר ראם בדגמי 2011 אולם זה נוגע לסדרה הקלה 1500 ולא לדגמים שממש בימים אלה החל שיווקם בישראל.

טרם נמסרה תגובת מכשירי תנועה, יבואנית קרייזלר לישראל, לגבי רלוונטיות קריאת התיקון לדגמים שנמכרים אצלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully