וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן טוראן החדש בישראל

ירון אדרי

21.10.2010 / 15:31

החל שיווק הדור המחודש של המיניוואן הקומפקטי מבית פולקסווגן. יוצע עם מנוע בנזין או דיזל, החל מ-170 אלף שקלים

צ'מפיון מוטורס יבואנית פולקסווגן לישראל החלה בשיווק הדור השני לטוראן. מחירו של המיניוואן הקומפקטי יחל ב-170 אלף שקלים, כאשר בהיצע המקומי יעמדו שני מנועים ושתי רמות גימור. הטוראן מציע מקום לשבעה נוסעים ושמירה על שימושיות עבור המשפחות הרוכשות אותו.

החידוש הגדול מול הדור היוצא (הושק ב-2002) הוא בעיצוב. הטוראן זוכה לחזית חדשה בהתאם לקו העכשווי של פולקסווגן וכך גם בחלקו האחורי. גם תא הנוסעים שודרג בהתאם, בעיקר בלוח המחוונים וההגה כאשר שיפור נעשה גם באיכות ההרכבה והחומרים. מבחינה טכנית, טוראן החדש הונמך לטובת הפחתת ההתנגדות האווירודינמית ומשקלו ירד בעשרות בודדות של קילוגרמים. לרשותו תא מטען בנפח של 121 ליטרים צנועים או עד 1,913 עם קיפול שתי שורות המושבים מאחור.

בישראל כאמור ישווק הטוראן עם שני מנועים. ראשון הוא מנוע הטורבו-דיזל 1.6 ל' TDI המפיק 105 כ"ס ואליו תשודך תיבת ה-DSG לה שבעה הילוכים (דרגת זיהום 7). מנוע הבנזין הוא ממשפחת ה-TSI בנפח 1.4 ל' לו 140 כ"ס ואותה תיבת DSG כמו של אחיו הדיזלי (דרגת זיהום 6).

ברמת הגימור הבסיסית 'טרנדליין' מגיע הטוראן עם מערכת שמע מקורית ומחשב דרך בשליטה מההגה, בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת ועוד. לגרסת 'הייליין' יתווספו מערכת תאורה "Coming home & Leaving home", צג מגע למערכת השמע, מחליף לשישה דיסקים וקורא כרטיסי SD, מחשב דרך עם תצוגה צבעונית וכן הדור השני למערכת החנייה העצמית 'Park assist' לה יכולת חניה לאורך ולרוחב.

מחירו של המיניוואן הקומפקטי יחל כאמור ב-170 אלף שקלים. מבחן דרכים לפולקסווגן טוראן תוכלו לקרוא כאן בוואלה! רכב בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully