וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שור זועם: 750 כ"ס בלמבורגיני

25.10.2010 / 8:53

סדנת JB מעמידה למכירה מוקדמת צמד LP640 בהספקים משודרגים. נא לרשום המחאה על סך חצי מיליון יורו, לכל אחת

ברישומים של סדנת JB דייזין מגרמניה מתברר כי לדגם המוצג בתמונות הצטברו 5,000 קילומטרים על מד המרחק. כמנהג שנתי, כל כמה חודשים הם מפרסמים פרויקט דומה וכך גם היה אשתקד, רק שאז המכונית הייתה בגוון בורדו, רכב הראווה צבר 9,000 קילומטרים ונמכר בתוך פחות משבוע. אז מה החידוש הפעם?

הטיונרים טוענים שהמכונית הלבנה היא התוצר הטוב ביותר שלהם עד היום, ולראייה – אין בה קישוטים של וועדות כיתה אלא בעיקר שיפורי מכללים כבדים. האם זה יספק את חובבי מכוניות ה'על' שהכסף זורם מכיסם והחלומות בהישג ידם?

כנרמז משמה, המורצ'ילאגו LP640 במהדורתה הרשמית יוצאת מהמפעל עם מנוע 6.5 ל' V12 שמפיק 640 כ"ס; מהירות מרבית היא 220 מיילים לשעה (340 קמ"ש) ו-100 קמ"ש מושגים בתוך פרק זמן של 3.3 שניות בלבד. על רקע נתונים אלה, קשה לדמיין מה עוד אפשר להשיג למעט מהדורת ה-SV סופר-וולוצ'יטה של סדרת ה-670. אולם JB החליטה שהמכונית הבולונזית זקוקה לעוד תיבול פיקנטי כדי לגרות את בלוטות הרוק והזיעה, ועל כן התוצאה לפניכם.

אופציה לבעלי "לב-חלש", כך לדבריהם, חבילת שיפורים מאופקת של 710 כ"ס שמאיצה ל-100 קמ"ש ב-3 שניות בדגם הבסיס. הבודי קיט החיצוני, בהשראת למבורגיני רוונטון, משלים את הטכנולוגיה באמצעות כנפי קרבון קטנים, וברשימה גם חצאיות צד חדשות וספויילר לתיעול האוויר סביב המרכב. בתוך תא הנוסעים אפשר למצוא שילוב מעורב של עור משובח בגוון לבן בוהק ואפילו מערכת שמע משוכללת מאוד למי שנרתע, חלילה, מ-12 צילינדרים שמייצרים סימפוניה רועמת.

בקצה השני עומדת החבילה הקיצונית – 750 כ"ס. הרכב מייצר אנרגיה בליסטית ונישא על 72.3 קג"מ בדרך למהירות מקסימלית של 350 קמ"ש. JB לא מוכנה להתחייב לתאוצה ל-100 קמ"ש מתחת ל-3 שניות (לכאורה בגלל ניסויים שהניבו תוצאות לכאן ולשם על המסלול). אולם, היות והותקנה מערכת מתלים מושחזת וצמיגים מתאימים מעטרים את החישוקים, אין סיבה להטיל דופי בביצועיה.

נכון לעכשיו עומדות במחסני החברה רק שתי מכוניות, מתוך 75 חתיכות שתגענה לפס הייצור של הסדנה במהלך 2011. עלות השדרוג ללא המכונית כ-220 אלף יורו שהם מעל מיליון שקלים לפני מס. לכך יש להוסיף כמובן את עלות המכונית עצמה שיוצאת מהקווים עם תג מחיר של 250 אלף יורו. היכן המטאדור האמיץ שינפנף בפניה בבד-אדום?

למבורגיני LP670 מסדנת JB דייזין. אתר יצרן
למבורגיני LP670 מסדנת JB דייזין/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully