וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן C5 מתרעננת

26.10.2010 / 11:45

המשפחתית הגדולה מצרפת מחדשת את פניה לקראת 2011 ומתעדכנת במנועי בנזין ודיזל דלי צריכה ופליטת CO2

מתיחת הפנים לסיטרואן C5 מתרחשת בדיוק 3 שנים אחרי שהדגם הוצג בצרפת באוקטובר 2007. במסגרת החידושים לשנת 2011 (C5 חדשה נמצאת בתכנון), סיטרואן מקדישה את עיקר השינויים שלה לתחום הקוסמטי הניכר בהדגשת הקצוות באיזורי הפגושים, אולם לא מתעלמת מתקנות האיחוד האירופי (130 גק"מ עד 2015), ולכן משכללת את יחידות ההינע כדי שאלה תהיינה פחות מזיקות לסביבה.

מהתמונות קשה מאוד להבחין בליטושי העיניים המוצהרים על ידי היצרנית. המעצבים ניסו לשוות לה הופעה מודרנית כמו של ה-DS3, אך היות וזו התרעננות מאוד קלה ולא דגם חדש, אין כאן הרבה מקום לדמיון פרט לשיבוץ נורות LED. דבר דומה קורה בחלק האחורי (תמונה לא פורסמה), ושם אף השינוי קטן יותר ומתבטא רק בבתי-תאורה מושחרים ועמידים יותר.

גם תא הנוסעים נותר ללא שינוי להוציא צבעים מגוונים יותר לדיפוני הפנים ומנגנון בלעדי לאירופה –TEA, מערכת התרעה שיוצרת קשר עם מוקד חירום הפעיל 24 שעות ביממה, במקרה הצורך שהרכב נתקע בשל תקלה פתאומית או מעורב בתאונת-דרכים.

בקרבן של יחידות הדיזל והבנזין נערכה שורה של שיפורים טכנולוגיים עדינים התואמים את תקנות זיהום האוויר המונהגות באירופה תחת תקן יורו 5. מנוע ה-1.6 ל' 155 כ"ס, פולט מעתה מתחת ל-162 גק"מ וצורך כ-18 ק"מ לליטר, בעוד מנוע הדיזל הבכיר לו נפח של 3.0 ל' (HDI) ושישה צילינדרים המנפק 240 כ"ס, מפחית כ-6 גק"מ (230) וצורך כ-14 ק"מ לליטר סולר.

פרט לכך, אין מידע רשמי על שינויים אחרים הצפויים לדגמי ה-C5 מחוץ לאירופה ואין בשורה על תיבה אוטומטית חדשה. ה-C5 המחודשת תחל להמכר באירופה בחודש הבא. מיבואנית סיטרואן לישראל 'דוד לובינסקי' נמסר לוואלה! רכב כי ה-C5 תגיע לישראל במחצית הראשונה של 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully