וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיג בראש טוב

27.10.2010 / 15:00

הקסדה שכיסתה את פדחתו של הסטיג הלבן, נמכרה במכירה פומבית בבריטניה במחיר של 3,400 פאונד. יש האומרים שזה זול מידי

האקט האחרון בהחלט בהצגה של הסטיג הלבן - בן קולינס, אירע במסגרת מכירה פומבית שהתקיימה בבריטניה לאחרונה. רשת ה-BBC האחראית על המותג, הפקידה את הנכס - קסדתו המשומשת של הנהג, בידיה של סופיה ויאזי (30), עוזרת הפקה מוערכת, וזו הציעה את הקסדה של נהג המירוצים מתכנית הרכב והבידור 'טופ-גיר', לכל המרבה במחיר. הקסדה המדוברת שמרה על ראשו כ-3 שנים (2003-2006) ולאחר מכן הוחלפה מסיבות בטיחותיות.

היא נרכשה על ידי אספן פרטי במחיר של 3,400 פאונד, כ-20 אלף שקלים, וזאת לאחר שבמדריך המכירות העריכו השמאים כי תחלץ משם רק כ-1,200 פאונד. כלומר בניגוד לכל התחזיות, היא הצליחה כמעט לשלש את ערכה הנקוב. יחד עם זאת, יש מי שחושב שמחירה אינו תואם את ערכה, היות ועל גבי הקסדה חתום הסטיג עצמו, מגיש התכנית ריצ'רד האמונד (האוגר) ועוד בכירים מהתכנית. "אני מקווה שהרוכש מבין את הערך הסנטימנטלי של הקסדה", כך ויאזי.

בן קולינס נפרד לאחרונה מ'טופ-גיר' לאחר 8 שנים בשירות גחמותיו של קלארקסון ושות', והצטרף לחברו נהג המירוצים ג'ייסון פלאטו בתכנית 'הילוך חמישי', שחזרה לאוויר. עזיבתו הייתה צורמת מאוד על רקע נחישותה של רשת ה-BBC לתבוע את הנהג, ולמנוע ממנו לפרסם את ספרו האוטוביוגרפי בו מגולל את חוויותיו כנהג המבחן של התכנית הפופולארית. בסיומה של הדרמה פסק השופט לטובתו של קולינס, ואף ציין כי הציבור ממילא ידע על זהותו, ולכן ואין בכך שום הפרת חוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully