וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן מטרופוליס תשלח לייצור

2.11.2010 / 9:30

ספינת הפאר הרעיונית של סיטרואן תמותג כ-DS9 בסדרת הפרמיום של היצרנית. בסין כוססים ציפורניים, באירופה עוקבים בדריכות

סיטרואן רומזת שמכונית הראווה המפוארת מטרופוליס תשלח לייצור בשנה הקרובה. כך מדווח המגזין הסיני 'אוטווויק צ'יינה'. מנכ"ל סיטרואן באסיה גרגורי אוליביה שנכח במסגרת פורום בכירי התעשייה בשנגחאי, אישר את הדברים והוסיף כי הדגם ידורג כמכונית הדגל של סיטרואן בסין תחת הכותר DS9, הנגזר מסדרת הפרמיום המודרנית DS. אבל מה על גורלה של אירופה?

כפי שמסתמן מדבריו, אין מידע רשמי אם ה-DS9 תשווק מחוץ לגבולותיה של סין. יש המעריכים כי אוליביה לא בסמכותו לדבר בשמה של השלוחה האירופאית, אלא מתוקף תפקידו כפוף לחשיפות הנערכות באסיה, או להשקות באיזורים קרובים. לכן יש לקחת בחשבון שייתכן וסיטרואן אירופה תפעל במישור אחר.

אולם, ניתן למצוא בהצהרותיו גורם מקשר להערותיו של מנהל חטיבת העיצוב בסיטרואן פייר פלואו, שאמר ביולי האחרון ל-BBC כי סיטרואן מחפשת מכונית מפוארת מעל ה-C6. "למכור מכוניות פאר באירופה זה לא קל. אבל לסיטרואן יש המון מה להציע בזכות מותג ה-DS. אנחנו רוצים להחיות את ה-DS19 המיתולוגית, ואם תהיה DS9 זו מחווה נפלאה".

סיטרואן מטרופוליס הוצגה בתערוכת הרכב של שנגחאי באפריל. היא מכונית היברידית כפולת הנעה בטכנולוגיית 'פלאג-אין'. היא בהחלט גדולת מימדים עם אורך של 5.30 מ' מחרטום לתא המטען, והיא מבוססת על פלטפורמת PSA3 מוארכת החולקת מרכיבים עם פיג'ו 407, C6, ועוד מספר דגמים שנמכרו בעבר בסין. המנוע שלה בנפח 2.0 ל' מפיק במצטבר מעל 455 כ"ס וכ-44 קג"מ בשידוך לתיבה רובוטית כפולת מצמד עם שבעה הילוכים. את הסוללות ניתן להטעין מכל שקע ביתי. המכונית מתוכננת לעלות לייצור במחצית השניה של 2011, ואולי משם תזלוג תאומה בגוון אירופי כדי שגם אנחנו נזכה לחוות אותה.

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully