וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתח פארק השעשועים של פרארי

30.10.2010 / 10:40

פארק השעשועים המוטורי 'עולם פרארי' באבו-דאבי נפתח רשמית למבקרים. 240 קמ"ש ברכבת הרים שתגרום לכך להרגיש כמו נהגי פורמולה 1

3 שנים לאחר שהונחה אבן הפינה, נחנך באבו-דאבי פארק השעשועים 'עולם פרארי' ברוחה של יצרנית הרכב האיטלקית ממרנאלו. המתחם שוכן בסמיכות למסלול המירוצים של סבב הפורמולה 1 באיחוד האימירויות ומשתרע על שטח של כ-930 אלף מ"ר. הוא הוכתר במסגרת הפתיחה לפארק השעשועים המקורה הגדול ביותר בעולם.

עשרות מתקנים בהשראתן של מכוניות פרארי מכל הזמנים פזורים בשטח, כאשר גולת הכותרת רכבת ההרים Formula Rossa הנחשבת למהירה ביותר בענף זה; מסילתה נישאת בפסגת המסלול אל 51 מ', מהירותה המרבית עומדת על 240 קמ"ש והיא מפיקה למעלה מ-1.7 ג'י. בכך ניפצה פרארי את שיא המהירות הנוכחי של רכבת ההרים 'קינגדה קה' בניו-ג'רזי (207 קמ"ש).

מעל ראשי המבקרים קורנת לשמיים קורת-גג שטופה אדום ששטחה 200 אלף מ"ר ועליה מתנוסס הלוגו המפורסם של פרארי. מנהל הפארק קלאוס פרימאנד מציין כי נדרשו למעלה מ-4 שנים לתכנן את אופיו של הפארק וכי בהקמתו עיבדה פרארי כ-12.5 טונות של ברזל. מעורבים בתפעולו 850 אנשי מקצוע, כולל אנשי בטיחות, פקחים, ויחידות המבחן. "עבדנו מסביב לשעון כדי לוודא שהמתקנים והפינות עומדים בסטנדרטים של פרארי. אף אחד לא יצא מכאן מאוכזב".

הפארק כולל 20 אטרקציות פעילות ועוד כ-10 מרחבים ומרכזי אינפורמציה ממוקדים של חטיבות המירוצים והארכיון. בין הפעילויות הבולטות באיזור האקטיבי (פרט לרכבת ההרים) עומד מתקן ה-G-Force, המשגר את הנוסעים לרקיע אל גובה של 61 מטרים רתומים למושבה של פרארי אנזו, ומדמה בדרך חזרה לקרקע כוחות G כמו אלה המשפיעים על איברי גופם של נהגי הפורמולה 1. לא רחוק משם הוקם גם ה- Fiorano GT Challenge - רכבת הרים בסגנון דו-מסלולי שבנויה אסטרטגית כתחרות בין שתי רכבות, כולל נקודות השקה צמודות ומסעירות.

לגילאים הצעירים יותר, תוכננו אטרקציות כמתקן ה-Junior GT, המאפשר נהיגה בדגמים ממוזערים של ה-F430 כשבנוסף לכך קרוסלות המצוידות בדגמי ראווה המוצגים לראשונה בפני הקהל. פעילויות משפחתיות מורחבות מוגדרות בפינות ישיבה וסיור וירטואלי במפעל פרארי. נקודת ביקור לחובבי גאוגרפיה אף הן בנמצא בזכות ה- Bell’Italia - מיני פארק המציג את נופיה של ארץ המגף בקטן (אמלפי, רומא), כשברקע חנויות, מסעדות איטלקיות ומאכלים לאומיים.

הפארק של פרארי פועל במתכונת מצומצמת משעות הצהריים המוקדמות בימי שלישי עד ראשון, ונפתח לקהל באופן רשמי החל מ-4 בנובמבר. מחיר כניסה למבוגר עומד על כ-100 דולרים (כ-365 שקלים), וכמחצית מכך לילדים. כרטיסים יקרים יותר מקנים גישה מהירה למתקנים ללא המתנה מייגעת בתור.

פארק השעשועים 'עולם פרארי' באבו-דאבי. אתר יצרן
פארק השעשועים 'עולם פרארי' באבו-דאבי/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • פרארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully